coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تمامی مدل‌های سری سامسونگ گلکسی اس 25 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 هستند

چند ماه پیش گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌دادند سری سامسونگ گلکسی اس 25 با تراشه‌های اگزینوس سال آینده وارد بازار می‌شوند. در واقع قرار بود هیچ مدلی در خطر تولید در هیچ منطقه‌ای از تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام استفاده نکند؛ اما اکنون مینگ چی کو مشاور معروف اطلاعاتی منتشر کرده که خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.مینگ چی کو ادعا کرد که تراشه پرچمدار آینده سامسونگ که انتظار می‌رود Exynos 2500 نامیده شود ممکن است به دلیل بازده 3 نانومتری کمتر از حد انتظار سامسونگ عرضه نشود.

این موضوع کوالکام را به تنها تامین کننده SoC برای سری سامسونگ گلکسی S25 تبدیل می‌کند. این بدان معناست که گوشی های سری S25 مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4  هستند که در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


سری سامسونگ گلکسی اس 25 به تراشه پرچمدار اسنپدراگون مجهز خواهند بود

بنابراین نسل جدید سامسونگ هم به تراشه‌های نسل آینده یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 که ماه اکتبر رونمایی می‌شوند، مجهز خواهند شد. البته این موضوع برای غول فناوری کره‌ای تازگی ندارد، چراکه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس 23 هم تماما از تراشه‌های کوالکام استفاده می‌کردند.

سری سامسونگ گلکسی اس 25 به تراشه پرچمدار اسنپدراگون مجهز خواهند بود

در سری‌های هوشمند Galaxy S24، سامسونگ مجددا از استراتژی قبلی خود استفاده کرده و برخی از گوشی‌های مجموعه را با تراشه اگزینوس و برخی دیگر را با تراشه کوالکام عرضه کرد. به هرحال هنوز تا زمان عرضه سری سامسونگ گلکسی اس 25 زمان زیادی باقی مانده و ممکن است تا آن تاریخ سامسونگ باز هم نظرش را عوض کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مدل‌های سری سامسونگ گلکسی اس 25 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر