coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

معاملات میلیاردی همستر‌ کامبت تلگرام در دیوار؛ معاوضه همستر کامبت با کوییک

امروزه کمتر کسی است که همستر‌ کامبت تلگرام را بازی نکرده و یا اسم این بازی به گوشش نخورده باشد. اما اکنون اتفاق عجیبی افتاده و اکانت همستر در دیوار آگهی شده آن هم با قیمت نجومی.

پس از نات کوین مردم به بازی بعدی تلگرام یعنی همستر کامبت روی آوردند. اما اکنون گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهند کاربران اکانت همستر‌ کامبت تلگرام خود را با قیمت‌های میلیاردی برای فروش گذاشته‌اند. البته هنوز مشخص نیست که این آگهی‌ها مشتری هم دارد یا نه اما هرچه که هست خیلی عجیب به نظر می‌رسد.


بیشتر بخوانید:


بازی همستر‌ کامبت تلگرام قانونی نیست

«اکانت همستر دارم که با گوشی تقدیم می‌کنم، همه چیز با دست خودم زده شده و فیک نیست و امکان مسدودیت وجود ندارد. با ماشین‌های کوییک، لیفان، تیبا معاوضه دارم و ماشین باید سالم و مدل ۸۵ به بالا باشد.» این متن یکی از آگهی‌های منتشر شده در دیوار است. پس از معاوضه با آیفون اکنون نوبت به خودرو رسیده.

گرچه مراجع قانونی تاکنون چندین بار به کاربران یادآوری کرده‌اند که این تنها یک بازی است و دولت از رمزارزها حمایت نمی‌کند با این وجود همچنان همستر‌ کامبت تلگرام در معاملات استفاده می‌شود.

همستر‌ کامبت تلگرام

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی معاملات میلیاردی همستر‌کامبت تلگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر