coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نسخه آینده One UI عکس‌های پرتره شما را بهبود می‌بخشد

انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد خود در کنار گوشی جدیدش گلکسی زد فلیپ 6 از نسخه آینده One UI هم رونمایی کند. براساس گزارش های جدید این به روزرسانی بسیاری از قابلیت های گلکسی AI را با خود به همراه می‌آورد.اکنون گزارشی از یکی از قابلیت‌های جدید One UI 6.1 منتشر شده است. به گفته‌ی کارشناس معتبر IceUniverse (@universeice on X)، به روزرسانی جدید قابلیتی را به همراه دارد که عکس‌های پرتره شما را بهبود می‌بخشد. هنوز جزئیات بیشتری از این قابلیت منتشر نشده اما احتمالا قرار است شما با استفاده از قلم s بر روی عکس‌های پرتره خود طراحی کند و دستگاه سبک تصاویر پرتره شما را بر اساس طراحی تغییر می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


نسخه آینده One UI عکس‌های پرتره را با استفاده از نقاشی‌ها بهبود می‌بخشد

البته تقریبا همه می‌دانیم که قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ فقط در گوشی‌ها و تبلت‌های رده بالا وجود دارند. درواقع می‌توان گفت این ویژگی‌ها به قلم s محدود شده‌اند البته این موضوع قطعی نیست.

به هر حال ویژگی جدید نسخه آینده One UI احتمالاً برای دستگاه‌هایی که واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1.1 هستند و از قبل دارای ویژگی‌های Galaxy AI هستند، منتشر خواهد شد.

ویژگی‌های One UI x.1.1 تاکنون فقط برای دستگاه‌های سری گلکسی Tab و گلکسی Z  منتشر شده است. با این حال، امسال One UI 6.1.1 بسیاری از ویژگی‌های جدید Galaxy AI را با خود به همراه خواهد می‌آورد که برای دستگاه‌های سازگار با قلم مانند سری گلکسی اس، گلکسی تب و گلکسی زد عرضه می‌شود. البته توجه داشته باشید این به روزرسانی در گوشی‌های سری اس با نام One UI 6.1  منتشر خواهد شد.

پیش‌تر گزارش‌هایی منتشر شد که ادعا می‌کرد One UI 6.1.1 چنین قابلیتی را ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد طرح‌های ناهموار را به طراحی‌ها و تصاویر با ظاهری مناسب در Samsung Notes تبدیل کنند. این ویژگی محدود به دستگاه‌های دارای قلم S مانند Galaxy S24 Ultra، Galaxy Tab S9 و Galaxy Z Fold 5 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه آینده One UI چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر