coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی A35 سامسونگ بالاخره در کره جنوبی هم عرضه شد

چند ماه پیش گلکسی A35 سامسونگ به بازارهای جهانی راه یافت. این گوشی میان‌رده که اوایل سال جاری در کنار گلکسی A55 معرفی شد، اکنون پس از گذشت ماه‌ها در کشور اصلی سامسونگ، کره جنوبی برای خرید در دسترس است.گلکسی A35 اکنون در کره جنوبی از طریق سه اپراتور شبکه مخابراتی این کشور یعنی  (LG Uplus، KT و SKT) و فروشگاه‌های آفلاین و آنلاین سامسونگ در دسترس است. قیمت آن 499400 KRW (حدود 360 دلار) بوده و در سه رنگ آبی مشکی، آبی روشن و بنفش روشن برای آن انتخاب شده است.


بیشتر بخوانید:


ویژگی‌ها و مشخصات گلکسی A35 سامسونگ

سامسونگ گلکسی A35 را به عنوان یک گوشی میان‌رده همه کاره معرفی کرده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت (Vision Booster) است. این صفحه به یک محافظ جدید مجهز شده تا چشم شما فشار کمتری را احساس کند.

گلکسی جدید سامسونگ دارای بلندگوهای استریو، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بوده و استاندارد IP67 را برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب نیز دریافت کرده است. در واقع می‌توان گفت تمام شاخصه‌های بهترین گوشی های میان رده 2024 را یکجا دارد.

گلکسی A35 دارای پردازنده Exynos 1380، رم 6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و یک اسلات کارت microSD برای ذخیره‌سازی اضافی است. این گوشی هوشمند نرم افزار One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می‌کند. سامسونگ وعده داده که این گوشی چهار به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید و پنج سال وصله امنیتی دریافت می‌کند.

دوربین‌های این دستگاه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی می‌شود و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم جلوی آن قرار گرفته است. شما با استفاده از دوربین‌های جلو و عقب اصلی می‌توانید ویدیوهای 4K 30 فریم بر ثانیه را با OIS و EIS ضبط کنید.

سامسونگ گلکسی A35 به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز بوده که از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. خبر بد اینکه از شارژر در جعبه گوشی خبری نیست و بدون آن عرضه می‌شود. این گوشی همچنین دارای GPS، 5G، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، NFC و پورت USB Type-C است.

یکی از قابلیت‌های جذاب این گوشی هوشمند، کیف پول سامسونگ است که به شما اجازه می‌دهد پرداختی‌های خود را واریز کرده و یا کارت‌های عضویت، کارت‌های شناسایی دیجیتال، کارت پرواز، بلیط قطار و اعتبار ورود خود را ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گلکسی A35 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر