coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سری هواوی میت 60 به‌روزرسانی HarmonyOS 4.2.0.130 را دریافت کرد؛ بهبود عملکرد دوربین و اسکن هوشمند

به‌روزرسانی HarmonyOS 4.2.0.130 برای سری هواوی میت 60 منتشر شد. این آپدیت بهبود عملکرد دوربین و یک قابلیت جدید به نام اسکن هوشمند را به همراه دارد.

هواوی در حال عرضه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ برای سری میت 60 است که سیستم عامل گوشی را به HarmonyOS 4.2.0.130 تغییر می‌دهد. تمرکز اصلی هوآوی در این به‌روزرسانی روی بهبود تجربه دوربین، اضافه کردن یک ویژگی جدید و بهینه‌سازی‌ کلی سیستم بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی HarmonyOS 4.2.0.130 برای سری هواوی میت 60

آپدیت نرم افزاری جدید هواوی برای سری Mate 60 نوید بهبود کلی سیستم و قابلیت‌های عکاسی را می‌دهد. کاربران با آپدیت کردن گوشی‌های خود کیفیت تصویر بهتری را در سناریوهای مختلف تصویربرداری دریافت خواهند کرد. با این حال، تغییر اصلی در دوربین و عکس‌های تله‌فوتو بوده که هم وضوح آنها افزایش یافته و هم جزئیات واضح‌تر و بیشتری در هنگام بزرگ‌نمایی و زوم ارائه می‌شود. حالت پرتره نیز وضوح بیشتر و ظاهر طبیعی‌تری را برای عکس‌های پرتره به ارمغان می‌آورد.

سری هواوی میت 60
Huawei Mate 60

شایان ذکر است که با این آپدیت، دو گوشی از این سری یعنی هواوی میت 60 پرو پلاس و هواوی Mate 60 RS Master به یک قابلیت ویژه به نام Smart Scanning مجهز می‌شوند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا زمانی که گوشی در حالت دسکتاپ است، از دوربین عقب گوشی برای اسکن سریع کد QR و پرداخت استفاده کنند. برای انجام این کار کافی است که مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  • یک اعلان کد QR روی صفحه گوشی شما ظاهر می‌شود.
  • روی پشت گوشی دوبار کلیک کنید یا روی کد QR در پایین دسکتاپ ضربه بزنید.
  • پس از شناسایی موفقیت‌آمیز که با یک بوق همراه است، به صفحه خدمات مربوطه هدایت می‌شوید.
  • برای تکمیل عملکرد مورد نظر، به سادگی فرمان‌های روی صفحه را دنبال کنید (درست مانند نصب یک برنامه یا بازدید از یک وب‌سایت).
  • برای کدهای پرداخت یکپارچه، روش پرداخت پیش‌فرض به‌طور خودکار فعال می‌شود.

توجه داشته باشید که قابلیت اسکن هوشمند در حال حاضر تنها در یک‌سری از گوشی‌های منتخب هواوی از جمله سری میت 50، سری میت ایکس 3، سری میت 60 و سری P70 در دسترس است.

البته به روز رسانی HarmonyOS فراتر از بهبود دوربین و قابلیت اسکن است. این به‌روزرسانی در سایر بخش‌های گوشی از جمله تجربه کلی کاربر از سیستم نیز تاثیر دارد. علاوه بر این، با آخرین وصله‌های امنیتی ماه ژوئن برای افزایش امنیت سیستم ادغام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار به‌روزرسانی HarmonyOS 4.2.0.130 برای سری هواوی میت 60 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر