coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وال استریت ژورنال: Apple و Meta برای ادغام هوش مصنوعی متا در IOS 18 پای میز مذاکره نشستند

به گزارش وال استریت ژورنال، به نظر می‌رسد شرکت‌های Apple و Meta در حال مذاکره برای یک شراکت بزرگ هستند که طی آن قرار است هوش مصنوعی Meta در  iOS 18 ادغام شود.

اخیراً روابط بین Apple و Meta به دلیل مسائل حریم خصوصی، سیاست‌های فروشگاه اپلیکیشن و موارد دیگر، تنش‌هایی داشته است، اما با ظهور هوش مصنوعی، همکاری‌های غیرمنتظره‌ای نیز شکوفا شده است.

بنابراین، توافقی که احتمالاً به زودی بین Apple و Meta صورت خواهد گرفت، این امکان را به وجود می‌آورد که مدل‌های هوش مصنوعی Meta در سیستم‌عامل iOS 18 جایگزین مدل‌های Apple شوند.


بیشتر بخوانید:


یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی Meta در IOS 18

اپل قصد دارد تا بخشی از عملکرد خود را با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی شرکت‌های دیگر نیز بهبود بخشیده و این توافق نشان می‌دهد که ChatGPT، مدل هوش مصنوعی تنها شریک شخص ثالث فعلی Apple برای این امر نخواهد بود.

این تکنولوژی جدید قرار است در اواخر امسال با به روزرسانی iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia عرضه شود و ابتدا در زبان انگلیسی آمریکایی برای آیفون 15 Pro و مدل‌های iPad و Mac با چیپ M1 یا جدیدتر در دسترس قرار گیرد. پشتیبانی از زبان‌ها و مناطق دیگر به تدریج در آینده ارائه خواهد شد.

یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی Meta در IOS 18 
هوش مصنوعی Meta در IOS 18

این شراکت می‌تواند برای کاربران این دو شبکه از نظر کاربردی و موارد دیگر، مزیت‌های بسیاری را به همراه داشته باشد و در آینده مدل‌های دیگری نیز به Apple Intelligence اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر