coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی تاشوی جدید سری نوا هواوی تا اوایل ماه آینده عرضه می‌شود

هوآوی در حال کار بر روی گوشی تاشوی جدید سری نوا است. این گوشی که قرار بود ماه گذشته رونمایی شود، به دلایلی به تعویق افتاد. اکنون، منابع داخلی هواوی اعلام کرده‌اند که این گوشی تاشو در اوایل ماه اوت امسال به بازار عرضه خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان عرضه، ببینیم این گوشی چه ویژگی‌های خاصی دارد.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


گوشی تاشوی جدید سری نوا ارزان‌تر از Pocket 2 هوآوی خواهد بود

طبق گزارش‌ها، صفحه نمایش خارجی گوشی تاشوی سری نوا نسبت به Pocket 2 هوآوی که امسال عرضه شد، ارتقاء یافته است.

در خصوص قیمت‌گذاری، این گوشی از مدل‌های قبلی سری نوا گران‌تر خواهد بود. اما از آنجایی که این گوشی جدید بخشی از سری نوا است، قیمت آن نسبت به دستگاه‌های سری Pocket مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

گوشی تاشوی جدید سری نوا چین خوردگی کمتری دارد

اگرچه اطلاعات زیادی درباره مشخصات داخلی این دستگاه در دست نیست، اما می‌توانیم با استناد از مشخصات Pocket 2 که در فوریه امسال عرضه شد، ایده بگیریم. با این حساب انتظار می‌رود این گوشی دارای چهار دوربین در پشت (50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل) به همراه یک نمایشگر خارجی دایره‌ای در دو حلقه دایره‌ای باشد.

دوربین 8 مگاپیکسلی نیز مجهز به زوم 3 برابری با دیافراگم f/2.4 و تثبیت‌کننده اپتیکال (OIS) خواهد بود. Pocket 2 از یک لولای قطره‌ای بهره می‌برد که باعث کاهش 62 درصدی چین‌خوردگی صفحه می‌شود.

عملکرد و باتری

گفته می‌شود که گوشی جدید از چیپست Kirin 9000s که توسط هوآوی توسعه داده شده، بهره‌مند است و از اتصال دوطرفه ماهواره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای باتری 4520 میلی‌آمپرساعتی بوده که از شارژ سریع 66 واتی سیمی و شارژ سریع 40 واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر