coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طراحی ریلمی GT 6 با انتشار شماتیک احتمالی لو رفت؛ بازطراحی ریلمی در ماژول دوربین

افشاگری به نام Digital Chat Station با انتشار یک شماتیک احتمالی از طراحی ریلمی GT 6 پرده برداشته است. این گوشی را با GT 6 عرضه شده در بازار جهانی اشتباه نگیرید!

شرکت ریلمی دیروز با انتشار اعلامیه‌ای تایید کرد که گوشی ریلمی GT 6 در ماه جولای در بازار چین عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید که این دستگاه با GT 6 که اخیرا در بازار جهانی عرضه شده، متفاوت است. نسخه جهانی این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 8s نسل 3 است، در حالی که نسخه چینی به تراشه قدرتمندتری از کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده است. اکنون، افشاگری به نام Digital Chat Station، یک شماتیک احتمالی از طراحی نسخه چینی ریلمی GT 6 را به اشتراک گذاشته و نشان داده که تراشه تنها نقطه تمایز این دو گوشی نخواهد بود. ظاهرا ریلمی برای نسخه چینی طراحی متفاوتی را در نظر گرفته است.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی ریلمی GT 6

تصویری که در پایین قرار گرفته، طراحی ریلمی جی تی 6 را از نمای پشت به خوبی نشان می‌دهد. متاسفانه نمای جلوی این گوشی در شماتیک زیر چندان مشخص نیست اما تیزر رسمی این برند که دیروز منتشر شد، نشان می‌دهد که GT 6 دارای صفحه نمایش تخت خواهد بود.

طراحی ریلمی GT 6
Realme GT 6

طبق آنچه که در تصویر دیده می‌شود، در پنل پشت این گوشی، یک ماژول دوربین مستطیلی شکل در گوشه سمت چپ بالا وجود خواهد داشت. این ماژول، سه حلقه دوربین و یک فلاش LED را در خود جای خواهد داد. این افشاگر مدعی شده که داخل این ماژول یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED حلقه‌ای قرار خواهد گرفت. یک قاب میانی فلزی مکمل پشتی شیشه‌ای GT 6 خواهد بود. همچنین DCS گفته است که این دستگاه در رنگ سفید و گزینه‌های رنگی دیگری در بازار موجود خواهد شد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که در پنل جلویی این گوشی، از صفحه نمایش تخت OLED BOE S1 LTPO با وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی 6000 نیت استفاده خواهد شد. این دستگاه ممکن است با حداکثر 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x، یک ترابایت حافظه داخلی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی به بازار عرضه شود.

هنوز مشخص نیست که تصمیم ریلمی درباره عرضه این دستگاه در بازارهای خارج از چین چیست. با این حال، انتظار می‌رود که Realme GT 6 در ماه جولای در چین عرضه شود. به احتمال زیاد، به دنبال آن، شاهد رونمایی از سری گوشی‌های هوشمند Realme 13 Pro در بازار چین خواهیم بود. گفته می‌شود که تا پایان سال جاری، این شرکت از گوشی مورد انتظار Realme GT 7 Pro با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام نیز در بازار جهانی و همچنین بازار چین رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی ریلمی GT 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر