coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات کلیدی از دوربین و نمایشگر گوشی ردمی نوت 14 پرو فاش شد

Digital Chat Station جزئیات کلیدی درباره دوربین و نمایشگر گوشی ردمی نوت 14 پرو فاش کرده است. پیش از این نیز اطلاعاتی در مورد شماره سریال و تاریخ معرفی در سپتامبر منتشر شده و تا حدودی با برخی از مشخصات آن آشنا شده بودیم. با هم اطلاعات جدید را مرور می‌کنیم.این کاربر اعلام کرده که گوشی Redmi Note 14 Pro از یک پنل میکرو خمیده با رزولوشن 1.5K و حفره مرکزی برای دوربین سلفی بهره می‌برد. همچنین، این گوشی دارای یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی بزرگ خواهد بود، اما خبری از لنز تله‌فوتو پریسکوپی نخواهد بود و برخلاف مدل قبلی، دوربین‌های پشتی این گوشی به صورت جزیره‌ای بیضی شکل در مرکز قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


مشخصات ردمی نوت 13 پرو در مقایسه با گوشی ردمی نوت 14 پرو

برای مقایسه، Redmi Note 13 Pro دارای یک نمایشگر AMOLED مسطح 6.67 اینچی با رزولوشن 2712×1220 و حاشیه‌های باریک است. دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسل و در حفره‌ای در مرکز قرار گرفته است. در پشت گوشی نیز یک ترکیب دوربین 200 مگاپیکسلی به همراه 8 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل وجود دارد.

دوربین اصلی این گوشی دارای OIS، فوکوس خودکار چند جهته، دیافراگم f/1.7 و اندازه حسگر 1/1.4 اینچ است. این گوشی با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 و 8 یا 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود. باتری 5100 میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

در مدل Redmi Note 13 Pro+ که اولین گوشی شیائومی با نمایشگر خمیده است، شارژ سریع 120 واتی و باتری 5000 میلی‌آمپری را می‌بینیم. این گوشی نیز دارای همان سیستم دوربین و رزولوشن نمایشگر مدل پرو است.

گوشی ردمی نوت 14 پرو
گوشی ردمی نوت 14 پرو

مشخصات سری Redmi Note 14

طبق گزارش‌ها، سری Redmi Note 14 قرار است در ماه سپتامبر رونمایی شود و در پایگاه داده IMEI نیز مشاهده شده است. شش مدل از نه مدل موجود در این پایگاه داده، شامل کد “2409” هستند که به احتمال زیاد به عرضه در سپتامبر اشاره دارد، در حالی که سه مدل دیگر شامل کد “2411” می‌شوند که ممکن است به عرضه در ماه نوامبر اشاره کند. این می‌تواند به معنای عرضه اولیه این سری در چین در ماه سپتامبر و پس از آن در بازارهای دیگر در ماه نوامبر باشد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر