coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

لنوو از نوت‌بوک Yoga Air 14c با هوش مصنوعی و لولای 360 درجه رونمایی کرد

لنوو به تازگی عضو جدیدی از خانواده YOGA را در بازار چین معرفی کرده است. نوت‌بوک Yoga Air 14c با بهره‌گیری از جدیدترین پردازنده Intel Core Ultra و واحد پردازش عصبی (NPU) برای برنامه‌های هوش مصنوعی، امکانات بسیاری را به کاربران ارائه می‌دهد. YOGA Air 14c دارای صفحه نمایش لمسی OLED با وضوح 2.8K، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و روشنایی 400 نیت است. این صفحه نمایش از طیف رنگی 100٪ DCI-P3، Dolby Vision و گواهینامه VESA DisplayHDR True Black 500 برخوردار است. همچنین از قلم Lenovo Yoga Inspiration با 4096 سطح حساسیت به فشار پشتیبانی می‌کند و امکان یادداشت‌برداری در حالت خاموش بودن صفحه را نیز فراهم می‌سازد.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


مشخصات نوت‌بوک Yoga Air 14c لنوو

این نوت‌بوک با سیستم لولای Tian Gong و قابلیت چرخش 360 درجه عرضه شده که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی بین حالت لپ‌تاپ و تبلت جابجا شوند. همچنین دارای آنتن فوق‌العاده قوی است که تا فاصله ۳۵۰ متری اتصال را حفظ می‌کند.

در زیر بدنه، نوت‌بوک Yoga Air 14c از پردازنده قدرتمند Core Ultra 7 155H بهره می‌برد که نسبت به نسل قبلی 33٪ بهبود عملکرد چند هسته‌ای دارد. این پردازنده با NPU همراه شده که به طور خاص برای تسریع برنامه‌ها و وظایف هوش مصنوعی طراحی شده است. نوت‌بوک مجهز به 32 گیگابایت حافظه LPDDR5x-7467 و یک ترابایت حافظه SSD PCIe 4.0 است که چندوظیفگی روان و فضای ذخیره‌سازی کافی را برای پروژه‌های سنگین فراهم می‌کند.

لنوو از نوت‌بوک Yoga Air 14c با هوش مصنوعی و لولای 360 درجه رونمایی کرد
مشخصات نوت‌بوک Yoga Air 14c لنوو

 

 

لنوو دستیار هوش مصنوعی Xiaotian را نیز بر روی نوت‌بوک Yoga Air 14cپیش‌ نصب کرده است

این دستیار که با مدل زبانی بزرگ Tianxi تغذیه می‌شود، می‌تواند وظایف مختلفی از جمله خلاصه کردن اسناد محلی، پاسخ به سوالات شخصی و یادگیری عادات کاربر برای ارائه تجربه شخصی‌سازی شده را انجام دهد.

با وجود طراحی باریک، Yoga Air 14c دارای باتری 71 وات‌ساعتی است. لنوو ادعا می‌کند که این باتری تا 19.1 ساعت پخش ویدئو محلی و 8.1 ساعت استفاده شبیه‌سازی شده در بازار را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، نوت‌بوک از شارژ سریع با آداپتور 65 وات Type-C پشتیبانی می‌کند.

Yoga Air 14c با وزن 1.4 کیلوگرم و ضخامت 14.9 میلی‌متر، دستگاهی بسیار قابل حمل است. این نوت‌بوک به یک صفحه‌کلید راحت با 1.5 میلی‌متر عمق کلید و تاچ‌پد بزرگ 5.6 اینچی ضد لمس ناخواسته مجهز شده است.

از نظر اتصال، Yoga Air 14c مجموعه‌ای از پورت‌ها را ارائه می‌دهد، از جمله دو پورت Thunderbolt 4، یک پورت HDMI 2.1، یک پورت USB-A 3.2 Gen 1، یک کارت‌خوان microSD و جک هدفون 3.5 میلی‌متری.

این نوت‌بوک با ویندوز 11 نسخه خانگی از پیش نصب شده عرضه می‌شود. برای افزایش امنیت و تجربه کاربری، لنوو یک سال خدمات حفاظت تصادفی با یک دستگاه یدکی رایگان و یک نماینده خدمات مشتری اختصاصی برای اعضای Yoga Black Gold (به قیمت 399 یوان در سال) ارائه می‌دهد.

مشخصات نوت‌بوک Yoga Air 14c لنوو

قیمت و دسترسی نوت‌بوک Lenovo Yoga Air 14c

نوت‌بوک Lenovo Yoga Air 14c با پردازنده Core i7 Ultra 7 155H، 32 گیگابایت حافظه LPDDR5x-7467 و حافظه داخلی 1 ترابایت SSD PCIe 4.0 با قیمت 8999 یوان (حدود 1239 دلار) عرضه می‌شود. پیش‌فروش این دستگاه از امروز در چین آغاز شده و فروش رسمی آن از 13 ژوئن شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر