coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شایعه شده که سری Xiaomi 15 مقاومت بالای در برابر آب و گرد و غبار دارد

سری Xiaomi 15 قرار است تا پایان سال جاری معرفی شود. اما با توجه به شایعات و اطلاعات لو رفته، حالا می‌توانیم نگاهی به ویژگی‌های این سری داشته باشیم. آخرین خبرها حاکی از ارتقای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در این گوشی‌هاست.گزارش‌ها می‌گویند که هر دو مدل شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو با درجه مقاومت IP69 در برابر آب و گرد و غبار عرضه خواهند شد.

برای مقایسه، سری‌های قبلی شیائومی با درجه حفاظت IP68 عرضه می‌شدند. درجه حفاظت IP69 از IP68 بهتر است و به طور خاص به این معناست که گوشی قادر به مقاومت در برابر جت‌های آب با فشار بالا و تمیزکاری با بخار خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:


مشخصات سری Xiaomi 15

درجه IP69 همچنین به این معناست که دستگاه‌های سری Xiaomi 15 باید بتوانند تا عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورند. در مقایسه، دستگاه‌های با درجه IP68 می‌توانند در عمق بیش از 1 متر غوطه‌ور شوند.

این درجه حفاظت برای دستگاه‌هایی که نیاز به تمیزکاری مکرر و شدید دارند بسیار حیاتی است. با این حال، این حفاظت اضافی می‌تواند در برخی موارد برای گوشی مفید باشد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی که احتمالا جزء بهترین گوشی های 2024 خواهد بود، می‌توان به پردازنده Snapdragon 8 Gen 4 اشاره کرد. این چیپست در ماه اکتبر عرضه می‌شود و سری Xiaomi 15 نیز انتظار می‌رود در همان ماه معرفی شود. بر اساس گزارشی قبلی، تولید انبوه سری Xiaomi 15 از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

مشخصات سری Xiaomi 15 
سری Xiaomi 15 تا 30 دقیقه در عمق 1.5 دوام می‌آورد

مدل Ultra احتمالاً در اوایل سال 2025 عرضه می‌شود، که به این معناست که در ماه اکتبر تنها دو مدل Xiaomi 15 و Xiaomi 15 Pro عرضه خواهند شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مدل Xiaomi 15 Pro دارای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی دارای دیافراگم “بسیار بزرگ” ثابت خواهد بود تا نور کافی را جذب کرده و نتایج بهتری ارائه دهد. به منظور تأمین انرژی سیستم، این گوشی احتمالا دارای باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر