coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اعلام برنامه عرضه خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید

برنامه عرضه خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید اعلام شد. تمامی افرادی که قصد خرید خودروهای وارداتی دارند، باید 500 میلیون تومان در حساب وکالتی بلوکه کنند.

4 روز پیش مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت خبر داد که از هفته آینده متقاضیان جدید خودروهای وارداتی می‌توانند برای عرضه خودروهای وارداتی جدید حساب وکالتی تشکیل داده و از همین زمان قادر به انتخاب خودرو هم هستند. حال برنامه عرضه خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید اعلام شده و افرادی که تمایل به خرید خودروهای وارداتی دارند، از از امروز باید برای تشکیل حساب وکالتی و بلوکه کردن مبلغ 500 میلیون تومان به بانکهای عامل مراجعه کنند. بدیهی است که بانکها نیز از امروز تبلیغات خود را در این مورد آغاز خواهند کرد. شرح خبر را می‌توانید از زبان مدیر سامانه یکپارچه در ادامه مطلب مطالعه کنید.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید: 


شرح برنامه عرضه خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه اعلام کرد که متقاضیان از امروز دوشنبه، 18 تیرماه 1403 باید مبلغ 500 میلیون تومان را در حساب وکالتی بانکهای مورد تأیید بلوکه کنند. ضمناً طبق گفته وی، مهلت بلوکه کردن 500 میلیون تومان در حساب وکالتی تا روز پنجشنبه، 20 تیرماه است.

تقدسی درخصوص فرایند عرضه خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید نیز گفت:

«در این عرضه خودروهای وارداتی، مشتریان جدید با افتتاح حساب وکالتی می‌توانند ثبت درخواست خرید خود را در سامانه انجام دهند. همچنین این مهلت پایانی برای مشتریان اسفند ۱۴۰۱ سامانه وارداتی‌ها است که بتوانند خودروی مورد نظر خود را ثبت سفارش کنند. در این عرضه اولویت اول با مشتریان قدیمی است؛ اما مشتریان جدید هم می‌توانند با افتتاح حساب وکالتی برای خرید خودروهای وارداتی اقدام کنند. با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تیراژ خودروهای حاضر در این عرضه بیشتر از تعداد مشتریان باقی‌مانده از اسفند ۱۴۰۱ است».

شرح برنامه عرضه خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید

رئیس سامانه یکپارچه در مورد زمان ثبت درخواست خودروهای وارداتی نیز افزود: «متقاضیان از فردا سه‌شنبه، 19 تیرماه 1403 می‌توانند ثبت درخواست خودروهای وارداتی را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی انحام دهند. در این دوره خودروهایی از برندهای معتبر تویوتا، هاوال، سوزوکی، نیسان، سانگ یانگ، هوندا، هونگچی، بستیون، اشکودا و غیره عرضه خواهند شد.»

مهدی تقدسی در پایان اظهار کرد:

«باید به این مسئله توجه داشت که پس از این دوره سامانه وارداتی‌ها مشتریان قدیمی دیگر اولویتی نسبت به سایرین نخواهند داشت. همچنین مشتریان جدیدی که حساب وکالتی افتتاح کرده‌اند و پس از اعلام نتایج، خودرویی به آنها تخصیص داده نشود هم اولویت ماندگاری ندارند و برای دوره‌های بعدی سامانه وارداتی باید مجدداً فرایند ایجاد حساب وکالتی را طی کنند. این اقدام برای آن است که در هر دوره سامانه وارداتی‌ها مشتریان جدید بتوانند نسبت به خرید خودروهای خارجی اقدام نمایند».

بیشتر بخوانید:

شیوه ثبت درخواست خودروهای وارداتی تقریباً به همان روش قبل است. آیا این شیوه درست است؟ چرا باید 500 میلیون تومان به حساب وکالتی واریز و مسدود شود؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با درج کامنت در بخش مربوطه با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ، هم ۵۰۰ میلیون مسدود کنیم چندین روز یا بیشتر و بعدش هم نوبتی در کار نباشد و بگویند عدم تخصیص واقعا که!!!

    پاسخ