coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طراحی آنر مجیک Vs3 به همراه رنگبندی آن پیش از عرضه رسمی فاش شد

شرکت آنر، پیش از برگزاری رویداد معرفی، امکان رزرو محصولات جدید خود را برای کاربران فراهم کرده و از این رو طراحی آنر مجیک Vs3 به همراه رنگبندی آن لو رفته است.

شرکت آنر قرار است که به زودی و در تاریخ 12 جولای از گوشی آنر Magic Vs 3 در کنار دستگاه‌های دیگری مانند آنر Magic V3، آنر MagicPad 2 و آنر MagicBook Art 14 در چین رونمایی کند. حال، پیش از عرضه رسمی، این شرکت امکان پیش‌سفارش و رزرو را برای کاربران فراهم کرده و به دنبال آن طراحی، گزینه‌های رنگی و انواع نسخه‌های این گوشی فاش شده است.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی آنر مجیک Vs3

تصاویر رسمی Honor Magic Vs3 نشان می‌دهد که آنر طراحی متفاوتی را برای ماژول دوربین این گوشی در مقایسه با Magic V3 در نظر گرفته است. همان‌طور که می‌دانید، آنر مجیک V3 دارای یک ماژول دوربین هشت ضلعی است که در قسمت مرکزی نیمه بالایی پنل پشت قرار گرفته است. این گوشی در چهار رنگ قهوه‌ای، مشکی، سبز و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر، آنر Magic Vs3 دارای یک ماژول دوربین مستطیلی شکل است که در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که در کناره این دستگاه یک اسکنر اثر انگشت جانبی تعبیه شده و برای فریم از قاب فلزی بهره گرفته شده است. این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و سبز وارد بازار خواهد شد.

مشخصات آنر مجیک Vs3

متاسفانه اطلاعات زیادی درباره مشخصات آنر Magic Vs3 وجود ندارد، با این حال، لیست قرار گرفته در وب‌سایت آنر نشان می‌دهد که این گوشی در سه نسخه با 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.

طراحی آنر مجیک Vs3

این احتمال وجود دارد که Magic Vs3 با چیپست اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام یا اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به بازار عرضه شود. علاوه بر این، نگاهی دقیق به ماژول دوربین از وجود یک دوربین تله فوتو پریسکوپ خبر می‌دهد. اما در واقع هیچ اطلاعات رسمی درباره پیکربندی دوربین این دستگاه در دست نیست.

خوشبختانه اوضاع برای آنر Magic V3 کمی بهتر است و افشاگران تا حدودی مشخصات این دستگاه را برای ما روشن کرده‌اند. بر اساس گزارش‌ها، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام قدرت بخش این دستگاه  خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی تاشو از ویژگی‌های برجسته دیگری مانند گواهی IPX8، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر OIS، دوربین تله فوتو پریسکوپ 3.5 برابری، باتری 5200 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 66 واتی، قابلیت شارژ بی‌سیم، ضخامت باریک 9.7 میلی‌متر و وزن 226 گرم برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی آنر مجیک Vs3 و مشخصات کلیدی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر