coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ را در این ماه عرضه می‌کند

بنیانگذار و مدیرعامل شیائومی اعلام کرد که گوشی‌های تاشو میکس فولد 4 و میکس فلیپ سرانجام در این ماه عرضه خواهند شد. بر اساس گفته‌های وی این گوشی‌ها اولین دستگاه‌هایی هستند که از کارخانه هوشمند جدید شیائومی در چانگپینگ، پکن بیرون می‌آیند.کارخانه هوشمند جدید شیائومی 81000 متر مربع وسعت داشته و می‌تواند 10 میلیون گوشی پرچمدار در سال تولید کند. شیائومی مبلغی حدود 2.4 میلیارد یوان (حدود 330 میلیون دلار) در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت در Weibo جزئیاتی را در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی برای خاص کردن این کارخانه بهبود یافته است، توضیح داد.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


تولید میکس فولد 4 و میکس فلیپ در کارخانه هوشمند جدید شیائومی

کارخانه جدید شیائومی نیز توضیحاتی را در خصوص قابلیت‌ها و تجهیزات این مکان در ویبو ارائه کرده است. این کارخانه چیزی دارد که Jun آن را پلت فرم تولید «هوشمند» عنوان کرده.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کارخانه هوشمند شیائومی می‌تواند تصمیمات مستقل بگیرد و آنها را برای بهبود فرآیندها اجرا کند. شیائومی به تفصیل توضیح داد که چگونه این شرکت می‌تواند مشکلات تجهیزات را تشخیص داده و حتی خرید خودکار مواد خام و قطعات را انجام دهد.

به هرحال حدود سه هفته تا پایان ماه و عرضه میکس فولد 4 و میکس فلیپ زمان باقی مانده. میکس فولد 4 قرار است به بازارهای جهانی راه یابد اما سرنوشت میکس فلیپ همچنان نامعلوم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر