coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوگل پیکسل واچ 3 (Google Pixel Watch 3) تاییدیه مرجع صدور گواهی FCC را دریافت کرد

پس از انتشار تصاویر و رندرهای گوگل پیکسل واچ 3 حالا تاییدیه مرجع صدور گواهی FCC برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه مانند گزینه‌های اتصالی را فاش کرده است.

شرکت گوگل، پیکسل واچ 2 را در اکتبر سال گذشته معرفی کرد و حال در نظر دارد که در تاریخ 13 آگوست از نسل بعدی آن یعنی پیکسل واچ 3 رونمایی کند. اکنون، پیش از عرضه، این ساعت هوشمند گوگل در پلتفرم صدور گواهی FCC مشاهده شده و به دنبال آن برخی از مشخصات کلیدی دستگاه فاش شده است. سری پیکسل واچ 3 برخلاف مدل‌های قبلی در دو نسخه وارد بازار خواهد شد: پسکل واچ 3 و پیکسل واچ 3 XL.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوگل پیکسل واچ 3

فهرست ظاهر شده در وب‌سایت FCC در مجموع چهار شماره مدل را برای ساعت هوشمند پیکسل واچ 3 نشان می‌دهد. این چهار شماره مدل عبارتند از GBDU9 ،GGE4J، GG3HH و GRY0E. به احتمال زیاد این شماره مدل‌ها مربوط به نسخه‌های 41 و 45 میلی‌متری این دستگاه می‌شود. علاوه بر این، اطلاعات موجود در FCC، پشتیبانی از اتصال LTE و UWB را برای دو شماره مدل GBDU9 و GRY0E تایید می‌کند. این ساعت‌ها همچنین دارای بلوتوث، NFC و اتصال وای‌فای دو بانده هستند.

دو نسخه دیگر Pixel Watch 3 فقط از UWB، وای‌فای دو بانده، بلوتوث و NFC پشتیبانی می‌کنند و در آنها خبری از اتصال LTE نیست. با این حال، خوشبختانه هر چهار مدل از GPS پشتیبانی خواهند کرد.

گوگل پیکسل واچ 3
Pixel Watch 3

از سوی دیگر، منبع موثق OnLeaks، قبلا رندرهای پیکسل Watch 3 را با کاربران به اشتراک گذاشته و طراحی این محصول را آشکار کرده است. طبق آنچه که در رندرها دیده می‌شود، طراحی پیکسل واچ 3 گوگل تا حد زیادی مشابه مدل‌های قبلی است. یعنی در این اسمارت واچ نیز از صفحه نمایش بدون حاشیه دایره‌ای شکل با تاج چرخشی در کناره استفاده خواهد شد.

همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه به یک صفحه نمایش 1.2 اینچی AMOLED، همانند نسخه قبلی، مجهز شود. این ساعت هوشمند احتمالا در یک رنگ یعنی مشکی با بند همسان به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، ممکن است که در زمان عرضه گزینه‌های رنگی دیگری نیز وجود داشته باشد.

بر اساس آنچه که در اخبار پیشین گزارش شده، Pixel Watch 3 کمی ضخیم‌تر از Pixel Watch 2 خواهد بود. شایان ذکر است که ظرفیت باتری نیز برابر 307 میلی آمپر ساعت خواهد بود که نسبت به ظرفیت 304 میلی آمپر ساعتی پیکسل واچ 2 ارتقا کمی داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوگل پیکسل واچ 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر