coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ گلکسی M55s را به میان‌رده‌های خود اضافه می‌کند

سامسونگ یک رسم دیرینه دارد. این غول فناوری معمولا برای برخی از میان‌رده‌های خود یک مدل s طراحی می‌کند که قابلیت‌های بهبود یافته‌تری نسبت به مدل‌های وانیلی و سایر اعضای گروه دارد. اکنون مشخص شد که سامسونگ گلکسی M55s را به مجموعه اضافه می‌کند.چند وقتی می‌شود که سامسونگ عادت دیرینه‌اش را کنار گذاشته بود اما به نظر می‌رسد دوباره تصمیم گرفته آن را اجرا کند. گزارش‌ها حاکی از آن است سامسونگ گلکسی M55s در حال ساخت است.


بیشتر بخوانید:


سامسونگ گلکسی M55s به زودی عرضه می‌شود

انتظار می‌رود عضو جدید به زودی عرضه شود چرا که تاییدیه Wi-Fi Alliance یک گوشی هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-M558B را نشان داده است.

شماره مدل گلکسی M55 SM-M556B است. عدد بالاتر نشان دهنده آن است که این یک نسخه “s” خواهد بود؛ متأسفانه هنوز جزئیات دیگری در مورد آن مشخص نیست. تاکنون فقط مشخص شده که این دستگاه از Wi-Fi دو باند پشتیبانی می‌کند.

توجه داشته باشید که گلکسی M55 با صفحه نمایش 6.7 اینچی 1080×2400 Super AMOLED+ با نرخ نو سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت، پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 2، رم 8/12 گیگابایت، حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی قابل ارتقا عرضه شد. سیستم دوربین پشت سه گانه (50 مگاپیکسل اصلی با OIS، 8 مگاپیکسل فوق عریض، 2 مگاپیکسل ماکرو)، دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 45 واتی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه بود که آن را در دسته‌بندی بهترین گوشی های میان رده قرار می‌دهد.

اگر تاریخ تکرار شود بنابراین سامسونگ گلکسی M55s باید بهبودیافته‌تر باشد. البته برای اطمینان از موضوع باید منتظر اعلام سامسونگ بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سامسونگ گلکسی M55s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر