coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصاویر واقعی گوشی‌ میکس فلیپ دوربین دوگانه و طراحی کتابی آن را به نمایش می‌گذارد

شرکت بزرگ فناوری چینی، شیائومی، در حال آماده‌سازی برای معرفی جدیدترین گوشی‌های تاشوی خود است: Xiaomi Mix Fold 4 با طراحی کتابی و Mix Flip جمع‌وجور با طراحی تاشو. به‌تازگی، تصاویر واقعی و جزئیات شارژ گوشی‌ میکس فلیپ (Mix Flip) در لیست تاییدیه NCC دیده شده است.این دستگاه با شماره مدل 2405CPX3DG در لیست قرار گرفته است. از تصاویر مشخص است که گوشی تاشوی آینده شیائومی دارای سیستم دوربین دوگانه‌ای است که به‌صورت عمودی بر روی نمایشگر خارجی قرار گرفته. همچنین، نمایشگر داخلی تاشو دارای یک حفره در مرکز بالای صفحه خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات شیائومی گوشی‌ میکس فلیپ در تاییدیه NCC

لیست تاییدیه همچنین تأیید می‌کند که گوشی Flip آینده از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند که با شایعات قبلی در مورد یکی از سریع‌ترین گوشی‌های تاشوی شارژ شونده، همخوانی دارد. این دستگاه شامل آداپتور MDY-15-EV و باتری دوگانه با ظرفیت‌های 1145mAh و 3595mAh خواهد بود.

انتظار می‌رود Mix Flip در ماه ژوئیه معرفی شود و بر اساس گزارش‌های قبلی، این گوشی یکی از قدرتمندترین گوشی‌های تاشوی بازار خواهد بود.

مشخصات فنی احتمالی Xiaomi Mix Flip

پیش‌بینی می‌شود Mix Flip با جدیدترین پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 عرضه شود. سیستم دوربین دوگانه آن احتمالاً شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی OV50E و یک سنسور ثانویه 60 مگاپیکسلی OV60A با زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود. برای دوربین سلفی نیز انتظار می‌رود که از یک دوربین 32 مگاپیکسلی برخوردار باشد.

به‌تازگی، شیائومی اعلام کرده که گوشی‌های Mix Fold 4 و Mix Flip در کارخانه جدید “نسل بعدی” شیائومی در Changping، پکن تولید خواهند شد. این کارخانه پیشرفته با مساحت 81,000 متر مربع قادر به تولید تا 10 میلیون گوشی در سال است.

رقابت با سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو

با آماده شدن شیائومی برای عرضه گوشی‌های تاشوی جدید و سامسونگ نیز در آستانه معرفی Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6، بازار گوشی‌های تاشو به‌وضوح شلوغ‌تر می‌شود. مشخصات گوشی‌های تاشوی آینده هر دو شرکت نشان می‌دهد که رقابت باعث پیشرفت فناوری می‌شود.

با توجه به اینکه Xiaomi Mix Flip قرار است به صورت جهانی عرضه شود، سامسونگ باید تلاش بیشتری کند تا در این رقابت جلو بماند.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر