coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی پوکو M6 پلاس 5G در Geekbench مشاهده شد؛ عرضه نزدیک است

نتایج بنچمارک Geekbench برای گوشی پوکو M6 پلاس 5G منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی به زودی روانه بازار خواهد شد. این خبر پس از رونمایی از گوشی هم‌خانواده آن، Redmi 13 5G، در هند اعلام شد.انتظار می‌رود که گوشی جدید پوکو که بزودی وارد بازار می‌شود و مشخصاتی شبیه به  Redmi 13 5G  دارد یکی از بهترین گوشی های پوکو 2024 باشد که اطلاعات آن امروز در گیک‌بنچ ظاهر شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی پوکو M6 پلاس 5G

پیش‌تر، POCO M6 Plus 5G در لیست گواهینامه گوگل پلی نیز مشاهده شده بود. در گزارش‌های قبلی به شماره مدل POCO M6 Plus 5G که برابر با 24066PC95I است اشاره شده بود. اکنون دستگاهی با همین شماره مدل در Geekbench مشاهده شده و تأیید می‌کند که این دستگاه همان POCO M6 Plus 5G است. تیم MySmartPrice این شماره مدل را در Geekbench کشف کرده و گزارش قبلی را تأیید کرده است.

مشخصات گوشی پوکو M6 پلاس 5G
امتیاز‌های گوشی پوکو M6 پلاس 5G

گوشی POCO M6 Plus 5G قرار است با چیپست Snapdragon 4 Gen 2 AE عرضه شود. بر اساس نتایج Geekbench، این گوشی با 6 گیگابایت رم همراه خواهد بود. پیش‌تر نیز مشخصات دوربین این گوشی را منتشر شده بود. دوربین اصلی این گوشی شامل یک سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ S5KHM6 و یک دوربین ثانویه فوق عریض 13 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر