coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی تاشوی جدید آنر مجیک Vs 3 در گیک‌بنچ رؤیت شد [+مشخصات دوربین و تراشه]

گوشی جدید تاشوی آنر مجیک Vs 3 در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد که برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را فاش می‌کند. بر اساس این لیست، مجیک Vs 3 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد که پیش‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی شده است. این بنچمارک همچنین نشان می‌دهد که دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 14 است.گیک‌بنچ یک بنچمارک معروف است که عملکرد CPU و GPU دستگاه‌ها را اندازه‌گیری می‌کند و روشی خوب برای مقایسه عملکرد گوشی‌های هوشمند است. مجیک Vs 3 در تست تک‌هسته‌ای امتیاز 2051 و در تست چند‌هسته‌ای امتیاز 5643 را کسب کرده است.

این امتیازات با دیگر گوشی‌هایی که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کنند، هم‌خوانی دارد. به عنوان مثال، سامسونگ گلکسی S23 اولترا که از همین تراشه استفاده می‌کند، در تست تک‌هسته‌ای امتیاز 1902 و در تست چند‌هسته‌ای امتیاز 5498 را کسب کرده است.


بیشتر بخوانید:


معرفی مشخصات گوشی تاشوی جدید آنر مجیک Vs 3

متأسفانه اطلاعات بیشتری درباره مشخصات آنر مجیک Vs 3 موجود نیست. با این حال، صفحه پیش‌فروش رسمی این گوشی نشان می‌دهد که دستگاه در نسخه‌های با حافظه داخلی 256 گیگابایت، 512  گیگابایت و 1 ترابایت عرضه خواهد شد.

آنر مجیک Vs 3
نتایج بنچمارک آنر مجیک Vs 3

رنگ‌بندی آنر مجیک Vs 3

مجیک Vs 3 دارای یک ماژول دوربین هشت ضلعی در مرکز نیمه بالایی پشت گوشی است و در چهار رنگ قهوه‌ای، مشکی، سبز و سفید موجود خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت در کنار و قاب فلزی است.

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار می‌توان به رتبه‌بندی IPX8، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از تثبیت تصویر اپتیکال (OIS)، دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 3.5 برابر، باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 66 وات و شارژ بی‌سیم اشاره کرد. این گوشی دارای پروفایل نازک 9.7 میلی‌متری و وزن 226 گرمی است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر