coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قابلیت‌های گلکسی AI فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ را چند برابر می‌کند

اگر از علاقمندان به برند سامسونگ هستید می‌دانید که قابلیت‌های گلکسی AI در اغلب محصولات جدیدش ارائه می‌شود. بنابراین پیش‌بینی می‌شود با وجود این ویژگی در گوشی‌های جدید و تاشوی سامسونگ فروش آنها دست‌کم چند برابر شود.گزارش Android Authority نشان می‌دهد که فروش گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 احتمالا بیش از 30 درصد نسبت به مدل‌های قبلی خواهد بود که مدیون قابلیت‌های گلکسی AI است


بیشتر بخوانید:


قابلیت‌های گلکسی AI فروش محصولات سامسونگ را چند برابر می‌کند

گلکسی S24 تغییرات چندانی در سخت‌افزار نسبت به گلکسی S23 نداشت با اینحال توانستند فروش چشمگیری داشته باشند. سامسونگ باور دارد به لطف قابلیت‌های گلکسی AI به این موفقیت دست یاافته و امیدوار است این اتفاق برای (“احتمالا”) بهترین گوشی های تاشو یعنی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 نیز تکرار شود.

قابلیت‌های گلکسی AI
قابلیت‌های گلکسی AI گوشی‌های تاشو سامسونگ را پرفروش می‌کند

گلکسی Z Flip 6 و گلکسی Z Fold 6 علاوه بر ویژگی‌های موجود در سری گلکسی S24، ویژگی‌های اضافی Galaxy AI را نیز خواهند داشت. هر دو تلفن از نرم‌افزار One UI 6.1.1 مبتنی بر Android 14 بهره‌ می‌برند و احتمالاً هفت به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل Android و امنیتی را دریافت خواهند کرد.

گزارش Counterpoint Research نشان می‌دهد که فروش تلفن‌های تاشو سامسونگ به لطف سرمایه‌گذاری‌های مداوم سامسونگ در زمینه هوش مصنوعی و ویژگی‌های مرتبط با آن، نرخ رشد سالانه ترکیبی (CAGR) به 18٪ در طی چهار سال آینده افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر