coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

حلقه هوشمند سامسونگ رسما معرفی شد [+مشخصات، قیمت، تاریخ عرضه و رنگ‌بندی]

پنج ماه پیش حلقه هوشمند سامسونگ در نمایشگاه MWC 2024 معرفی شد؛ از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی منتشر شده اما امروز در رویداد بزرگ سامسونگ به قیمت، مشخصات، رنگ‌بندی و هر آنچه که انتظارش را داشتیم دست پیدا کردیم. بیایید با هم مشخصات این گجت پیشرفته سامسونگ را مرور کنیم.حلقه هوشمند سامسونگ شاید به لحاظ ظاهری و سایز کوچکترین عضو مجموعه باشد که در رویداد آنپکد امروز رونمایی می‌شود اما بلاشک یکی از تاثیرگذارترین آنهاست.

محصول تازه سامسونگ که احتمالا بزودی آن را در دسته‌بندی بهترین بهترین گجت های 2024 خواهیم دید، نشان از تفکر سامسونگ در زمینه سلامت و ردیابی فعالیت و نظارت بر آن را دارد.


بیشتر بخوانید:


حلقه هوشمند سامسونگ ؛ تمامی مشخصات از قبیل رنگ‌بندی، سایزبندی و قیمت

رنگ‌بندی Galaxy Ring

گلکسی رینگ در رنگ‌هایی همچون مشکی، نقره‌ای و طلایی در دسترس خواهد بود. همچنین این حلقه در سایزهای 5 الی 13 در ایالات متحده موجود می‌شود.

جنس انگشتر گلکسی سامسونگ از آلیاژ تیتانیوم درجه 5 بوده و حالتی مقعر دارد که اضلاع آن به داخل کشیده می‌شود. سنسورهای ردیابی سلامت، باتری‌ها و پین‌های شارژ در قسمت داخلی و زیر لایه‌ای از رزین اپوکسی پنهان شده‌اند.

رنگ‌بندی Galaxy Ring

حلقه هوشمند سامسونگ ضد آب است

Galaxy Ring دارای استاندارد IP68 و ضدآب 10ATM است تا بتوانید آن را با اطمینان در هر شرایط آب و هوایی و حتی وقتی شنا می‌کنید نیز بپوشید.

حلقه هوشمند سامسونگ ضد آب است
حلقه هوشمند سامسونگ ضد آب است

سایزبندی انگشتر هوشمند سامسونگ

کوچکترین حلقه گلکسی سایز 5 دارای ابعاد 7.0 میلی متر در 2.6 میلی متر و وزن آن فقط 2.3 گرم است در حالی که نسخه سایز 13 به 3 گرم می رسد.

سامسونگ با هر سفارش حلقه گلکسی یک کیت سایز رایگان ارسال می کند و سپس به شما توصیه می شود قبل از تایید انتخاب نهایی خود، نمونه را حداقل 24 ساعت روی انگشت خود قرار دهید. همچنین می‌توانید حلقه‌های با اندازه‌های مختلف را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی سامسونگ امتحان و حلقه مناسب را در محل انتخاب کنید.

سایزبندی گلکسی رینگ

ویژگی‌های کنترل سلامت Galaxy Ring

گلکسی رینگ برای گوشی‌های سامسونگی که اندروید 11 و بالاتر را اجرا می‌کنند از طریق بلوتوث LE 5.4 جفت می‌شود. برای کنترل و ردیابی وضعیت سلامت نیازمند یک حساب سامسونگ و برنامه Samsung Health است که خوشبختانه کاربران نیازی به خرید اشتراک اضافی ندارند.

ویژگی‌های کنترل سلامت Galaxy Ring

یکی از قسمت‌های جالب گلکسی رینگ کنترل ست‌های انگشتی است. بر اساس این ویژگی زمانی که انگشتر را به دست دارید با فشردن آن می‌توانید قبلیت‌ عکس‌برداری را فعال یا آلارم گوشی هوشمند خود را غیر فعال کنید. بعلاوه اینکه با قابلیت سامسونگ فایند Samsung Find  نیز سازگار است و می‌تواند از چراغ‌های LED داخلی خود برای این منظور استفاده کند.

ردیابی معیارهای سلامتی مانند ضربان قلب از طریق حسگر نوری PPG و دمای پوست از طریق حسگر داخلی انجام می‌شود.

از آنجایی که رینگ سامسونگ به شکلی نازک و باریک طراحی و تولید شده می‌توان آن را 24 ساعته پوشید؛ بنابراین با استفاده از این قابلیت، این انگشتر می‌تواند در هنگام خواب نیز شما را همراهی کند. کنترل خواب شما را بدست بگیرد، خروپف‌تان را تجزیه و تحلیل کند، میزان ضربان قلب و تنفس‌تان را بررسی کند و به طور کلی خواب شما را ردیابی کند.

برای نتیجه‌گیری و ردیابی بهتر وضعیت سلامتی شما، امتیاز 100 را در نظر گرفته و نسبت به نوع فعالیت و میزان و کیفیت خواب امتیاز می‌دهد.

ویژگی‌های کنترل سلامت Galaxy Ring

مشخصات باتری حلقه هوشمند 2024 سامسونگ

حلقه‌هایی که سایز کوچکتر دارند (اندازه 5 تا 7) مجهز به باتری‌های 17 میلی‌آمپر ساعتی هستند که با یک بار شارژ کامل تا 6 روز دوام می آورند.

این حالت برای باتری‌های 18 میلی‌آمپر ساعتی سایز 8 تا 11 نیز 6 روز است. اما مدل‌های 12 و 13 به باتری‌های 22.5 میلی‌آمپرساعتی مجهزند که با یک بار شارژ کامل تا 7 روز عمر می‌کنند.

برای شارژ حلقه‌های هوشمند سامسونگ یک کیس شارژ عالی در نظر گرفته شده که شبیه به کیس شارژ هدفون‌های بی‌سیم است. البته کیس رینگ از یک بتری 361 کیلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که می‌تواند تا 20 بار حلقه‌های کوچکتر را فول‌ شارژ کند.

مشخصات باتری حلقه هوشمند 2024 سامسونگ

قیمت و تاریخ عرضه انگشتر گلکسی

گلکسی رینگ سامسونگ نزدیک به 17 میلیون تومان ( 39 دلار/449 یورو/399 پوند) قیمت دارد و پیش‌سفارش آن از اواخر امروز و فروش رسمی آن از 24 ژوئیه برابر با 24 مرداد 1403 آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر