coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی میان رده وان پلاس با باتری عظیم 7000 میلی آمپر ساعتی در راه است!

گوشی میان رده وان پلاس با باتری عظیم 7000 میلی آمپر ساعتی، بازار میان‌رده‌ها را زیر و رو می‌کند. هنوز اطلاعات چندانی درباره مشخصات این گوشی در دست نیست.

شرکت وان پلاس اخیرا از گوشی وان پلاس Nord CE 4 Lite خود رونمایی کرده و اکنون در حال آماده شدن برای معرفی وان پلاس Nord 4 است. اما به نظر می‌رسد که ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و یک گوشی هوشمند میان رده دیگر نیز در دست ساخت است. این گوشی ظاهرا یک بسته باتری عظیم را در خود جای داده است. وان پلاس در گذشته از مرز 6000 میلی آمپر ساعت عبور کرده و اکنون قصد دارد که با آوردن دستگاهی با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی به بازار، رکورد خود را بشکند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی میان رده وان پلاس

اخبار پیرامون گوشی جدید وان پلاس از انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو توسط افشاگری به نام Digital Chat Station نشات می‌گیرد. این منبع اطلاعاتی مدعی شده که گروه Ouga در حال کار بر روی یک بسته باتری عظیم 7000 میلی آمپر ساعتی است. برای کسانی که نمی‌دانند، گروه Ouga، آزمایشگاه تحقیق و توسعه ترکیبی دو برند OnePlus و Oppo است. در حال حاضر، بزرگ‌ترین باتری موجود در گوشی‌های وان پلاس، در مدل Ace 3 Pro دیده می‌شود که ظرفیت آن برابر 6100 میلی آمپر ساعت است.

گوشی میان رده وان پلاس

گوشی که Digital Chat Station از آن صحبت می‌کند نه در دسته گوشی‌های پرچمدار قرار می‌گیرد و نه در خط تولید گوشی‌های قاتل پرچمدار، بلکه در کمال تعجب تنها یک گوشی میان رده است. البته Digital Chat Station در ادامه اضافه کرده که این گوشی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و تا زمان معرفی آن مدت زیادی باقی مانده است. با توجه به اینکه با یک گوشی میان رده از برند وان پلاس سروکار داریم، باید منتظر اضافه شدن این مدل به سری محبوب Nord این شرکت باشیم. با این حال، این فقط یک حدس و گمان است و هیچ پشتوانه معتبری این ادعا را تایید نمی‌کند.

DCS می‌گوید که گروه Ouga علاوه بر باتری 7000 میلی آمپر ساعتی، در حال کار بر روی یک سلول 6500 میلی آمپر ساعتی برای گوشی هوشمند دیگری است. انتظار می‌رود که گوشی‌های جدید به فناوری باتری نوین با مواد سیلیکونی مجهز شوند. فناوری Glacier Battery دارای آند سیلیکونی کربنی است که در مقایسه با باتری‌های گرافیتی، 23.1 درصد چگالی انرژی بالاتری را ارائه می‌دهد. این یعنی باتری کوچک اما با ظرفیت یکسان با باتری‌های گرافیتی. در حال حاضر، اطلاعات موجود درباره گوشی جدید وان پلاس به همین مقدار خلاصه می‌شود، اما در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با فعالیت‌های وان پلاس منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی میان رده وان پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر