coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ویوو Y18i تاییدیه مراجع صدور گواهی مختلف مانند BIS و TUV را دریافت کرده است

ویوو Y18i اخیرا در چندین پلتفرم صدور گواهی مانند گیک‌بنچ، BIS ،TUV و EE مشاهده شده است. این یعنی به زودی شاهد عرضه چهارمین گوشی سری Y18 ویوو خواهیم بود.

شرکت ویوو در حال آماده شدن برای اضافه کردن یک گوشی هوشمند به سری Y است. انتظار می‌رود که نام این گوشی Vivo Y18i باشد و به زودی به عنوان چهارمین محصول از سری Y18 ویوو به بازار عرضه شود. این دستگاه اخیرا در مراجع صدور گواهی مختلفی مانند Geekbench ،BIS ،TUV و EE ظاهر شده و قبلا در پایگاه داده و اطلاعات IMEI نیز دیده شده است. این پلتفرم‌ها، طبق معمول برخی از جزئیات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش کرده‌اند که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y18i

همان‌طور که گفته شد، گوشی ویوو Y18i با شماره مدل V2414 در پلتفرم‌هایی مانند Geekbench ،BIS ،TUV و EE فهرست شده است. این مسئله نشان‌دهنده قریب‌الوقوع بودن زمان عرضه این گوشی است.

طبق اطلاعات موجود در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ، انتظار می‌رود که این دستگاه به پردازنده Unisoc T612 متشکل از هشت هسته با سرعت 1.82 گیگاهرتز و 4 گیگابایت رم مجهز شود. البته در زمان عرضه به احتمال زیاد گزینه‌های بیشتر با رم متفاوت وجود خواهد داشت. در هر صورت، نسخه 4 گیگابایتی این گوشی هوشمند موفق شده است که در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب امتیازهای 419 و 1461 را کسب کند.

ویوو Y18i

متاسفانه در گواهی‌های BIS ،TUV و EE به هیچ مشخصه خاصی از Vivo Y18i اشاره نشده است؛ با این حال، گفته می‌شود که ویوو Y18i یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی با مشخصات قابل قبول خواهد بود. در حال حاضر، اطلاعات موجود درباره مشخصات این گوشی به همین مقدار خلاصه می‌شود اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده جرئیات بیشتری به بیرون درز پیدا کند. گوشی جدید ویوو به دیگر گوشی‌های سری Y18 ویوو یعنی ویوو Y18، ویوو Y18e و ویوو Y18s می‌پیوندد؛ تمام این گوشی‌ها در حال حاضر در بازارهای جهانی در دسترس هستند.

محض یادآوری، ویوو Y18 و ویوو Y18e دارای یک صفحه نمایش 90 هرتزی با اندازه 6.56 اینچ، وضوح اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای شکل هستند. هر دو گوشی به پردازنده هلیو G85 مدیاتک مجهز شده‌اند و از 4 گیگابایت رم بهره می‌برند. منبع تغذیه هر دو یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 15 واتی است و هر دو از تنظیمات دوربین دوگانه (دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در Y18 و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در ویوو Y18e) در پنل پشت برخوردار هستند. علاوه بر این، هر دو دستگاه با داشتن استاندارد IP54 مقاومت نسبتا خوبی دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو Y18i چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر