coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اینفینیکس Zero 40 5G در وب‌سایت صدور گواهی FCC و Geekbench ظاهر شد

مشخصات کلیدی اینفینیکس Zero 40 5G پیش از عرضه رسمی فاش شد. این گوشی در روزهای اخیر در مراجع صدور گواهی مختلفی مانند FCC و Geekbench ظاهر شده است.

گوشی جدید اینفینیکس با شماره مدل X6861 تاییدیه FCC را دریافت کرده است. حدس زده می‌شود که این دستگاه همان Infinix Zero 40 5G مورد انتظار است. این گوشی قبلا در پایگاه‌های اطلاعاتی مختلف مانند EEC و Geekbench اروپا ظاهر شده و از این رو برخی از مشخصات کلیدی آن فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی و مشخصات اینفینیکس Zero 40 5G

فهرست ظاهر شده در پلتفرم صدور گواهی FCC نشان می‌دهد که اینفینیکس زیرو 40 فایوجی دارای ابعاد 164 در 74 در 8 میلی‌متر خواهد بود. محض یادآوری، نسل قبلی این گوشی با ابعاد 164.5 در 75 در 7.9 میلی‌متر و صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با لبه‌های خمیده به بازار عرضه شد. از این رو، به نظر می‌رسد که اینفینیکس Zero 40 فایوجی نیز از یک صفحه نمایش با اندازه مشابه برخوردار خواهد بود. یکی از گزینه‌های رنگی این گوشی مشکی (Polar Black) خواهد بود.

اینفینیکس Zero 40 5G
Infinix Zero 40 5G

در طراحی اینفینیکس Zero 40 5G از یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل با سه واحد دوربین و یک واحد فلاش LED دوگانه در پنل پشت استفاده شده است. در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی یک بریدگی جداگانه به چشم می‌خورد که مشخص نیست برای فلاش LED در نظر گرفته شده یا چیز دیگری.

اطلاعات موجود در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این دستگاه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی در نسخه دیگری با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز در بازار موجود خواهد شد.

اینفینیکس Zero 40 5G

علاوه بر این، لیست Geekbench از به کارگیری چیپست دایمنسیتی 8200 مدیاتک و سیستم عامل اندروید 14 خبر می‌دهد. Infinix Zero 40 5G ممکن است که از اتصال NFC و شارژ سریع 45 واتی نیز پشتیبانی کند.

همچنین یک گوشی دیگر از برند اینفینیکس با شماره مدل X6860 در فضای مجازی مشاهده شده که گفته می‌شود نسخه فورجی زیرو 40 است. انتظار می‌رود که نسخه 4G با 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی، اندروید 14 و طراحی مشابه با نسخه 5G به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اینفینیکس Zero 40 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر