coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A05 منتشر شد

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A05 چند روز پیش منتشر کرد. این به‌روزرسانی هم‌اکنون در هند، آمریکای لاتین و تایلند در دسترس است. این گوشی سال گذشته با نرم‌افزار One UI 5.1 Core مبتنی بر اندروید 13 عرضه شد و چند ماه پیش به‌روزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کرد.گوشی Galaxy A05 سرانجام به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت کرد. این به‌روزرسانی در کشورهای هند، برزیل، پاناما و تایلند در دسترس قرار گرفته است. نسخه نرم‌افزار این به‌روزرسانی در هند A055FXXU4CXF2، در تایلند A055FXXU4CXF2 و در برزیل و پاناما A055MUBU4CXF7 است.


بیشتر بخوانید:


انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A05

این به‌روزرسانی نسبتاً بزرگ است اما شامل آخرین پچ امنیتی نمی‌شود. برای نصب نرم‌افزار جدید روی گوشی Galaxy A05 خود، اپلیکیشن تنظیمات را باز کنید، به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و روی گزینه دانلود و نصب ضربه بزنید. همچنین می‌توانید فایل نرم‌افزار جدید را از پایگاه داده سامسونگ دانلود کرده و به‌صورت دستی فلش کنید.

ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A05

این نرم‌افزار جدید به کاربران اجازه می‌دهد قاب‌ها و افکت‌های مختلفی را به والپیپرهای خود اضافه کنند. وقتی شخص یا حیوانی در والپیپر ظاهر می‌شود، می‌توانید افکت تار کردن پس‌زمینه را اعمال کنید. صفحه قفل گوشی نیز ویجت‌های کوچک‌تری برای برخی از اپلیکیشن‌های سامسونگ دریافت می‌کند.

همچنین می‌توانید هشدارها و یادآوری‌ها را سفارشی کنید. برای هشدارها، می‌توانید از ایموجی‌های AR، تصاویر یا ویدئوها استفاده کنید و چیدمان اطلاعات هشدار را تغییر دهید. برای یادآوری‌ها، می‌توانید رنگ‌ها و پس‌زمینه‌های تمام‌صفحه را تنظیم کنید.

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A05
به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A05

در اپلیکیشن تقویم، می‌توانید تا دو استیکر برای هر روز اضافه کنید. در نمایش ماهانه، استیکرها در کنار نام رویداد نشان داده می‌شوند.

اپلیکیشن یادآوری (Reminder) اکنون به شما اجازه می‌دهد تا برای هر دسته یادآوری یک آیکون اضافه کنید. همچنین می‌توانید دسته‌های مهم یا پرکاربرد را به بالای لیست پین کنید. می‌توانید ترتیب حالت‌ها را در زبانه حالت‌ها (Modes) و روتین‌ها (Routines) دوباره مرتب کنید. می‌توانید حالت‌ها را از صفحه اصلی خاموش یا روشن کنید.

One UI 6.1 قابلیت جدید Quick Share را به Galaxy A05 می‌آورد. Quick Share جدید ترکیبی از Quick Share سامسونگ و Nearby Share گوگل است که به شما اجازه می‌دهد فایل‌ها را از طریق Wi-Fi بدون اتصال به اینترنت فعال به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Samsung Find به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های گم‌شده یا دزدیده شده را ردیابی و پیدا کنید. همچنین می‌توانید با اجازه دیگر کاربران سامسونگ فایند، مکان خانواده را به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید مکان خود را با اعضای خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید.

سامسونگ اینترنت به شما اجازه می‌دهد گروه‌های تب را در دستگاه‌های سامسونگی که حساب سامسونگ شما در آنها وارد شده است همگام‌سازی کنید.

سامسونگ Health اکنون به شما اجازه می‌دهد با رکوردهای خود رقابت کنید. همچنین می‌توانید تمرینات خود را برای حذف زمان‌های غیرضروری در ابتدا یا انتهای آنها برش دهید. همچنین گزینه‌های بیشتری برای اهداف فعالیت روزانه در دسترس است. One UI 6.1 قابلیت اضافه کردن حالت‌های سفارشی برای سلامت زنان و ردیابی چرخه قاعدگی را نیز دارد.

اپلیکیشن هواشناسی اکنون دارای ویجتی بهبود یافته است که اطلاعات دقیق‌تری نشان می‌دهد. One UI 6.1 به شما اجازه می‌دهد بدون پنهان کردن کیبورد سامسونگ، با صدا متن وارد کنید. همچنین می‌توانید تمامی اپلیکیشن‌های مینیمایز شده را به‌طور همزمان باز کنید.

گزینه‌های بیشتری برای حفاظت از سلامت باتری و جستجوی بهبود یافته در گالری اصلی سامسونگ وجود دارد. بخش Finder گوشی اکنون نتایج جستجوی مطابق از گوگل را نیز ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر