coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش فوق العاده سورن پلاس دوگانه سوز [+ شرایط و قیمت]

ایران خودرو، طرح فروش فوق العاده سورن پلاس دوگانه سوز را ابلاغ کرد. در بخشنامه فروش، شرایط پیش فروش سورن پلاس دوگانه‌سوز نیز ذکر شده است.

ایران خودرو در تازه‌ترین طرح فروش محصولات خود به سراغ آخرین بازمانده از خانواده سمند رفته و شرایط فروش این خودرو را اعلام کرده است. این طرح ویژه منتخبین سامانه یکپارچه است که در اولویت زمستان 1402 قرار گرفته بودند.

دو شرایط فروش برای سورن پلاس دوگانه‌سوز شامل طرح فروش فوق‌العاده و طرح پیش‌فروش در نظر گرفته شده است. در طرج فوق‌العاده، متقاضیان باید کل مبلغ خودرو را به حساب شرکت واریز کرده و در طرح پیش‌فروش، نیاز است مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت، از سمت مشتری پرداخت شود. جزئیات طرح فروش فوق العاده سورن پلاس دوگانه سوز را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید:


ابلاغ طرح فروش فوق العاده سورن پلاس دوگانه سوز

به اطلاع متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که در اولویت زمستان 1402 قرار داشته، می‌رساند که شرایط انتخاب و واریز وجه خودرو برای این افراد به صورت محدود فراهم شده است. این افراد از زمانی که پیامک واریز وجه را دریافت کردند، باید ظرف نهایت 10 روز مبلغ خودرو را پرداخت کرده تا ثبت‌نامشان تکمیل شود. ضمناً این طرح تا تکمیل ظرفیت پابرجاست و ممکن است قبل از مهلت 10 روزه موجودی خودرو به پایان برسد؛ پس پیشنهاد می‌کنیم به محض دریافت پیامک، برای ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنید.

امکان ثبت‌نام سورن پلاس دوگانه‌سوز طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ وجود دارد و هیچگونه روش یا سایت دیگری در نظر گرفته نشده است.

قیمت سورن پلاس دوگانه سوز براساس آخرین قیمتگذاری ایران خودرو و معادل 500 میلیون تومان است. البته در طرح پیش فروش سورن پلاس دوگانه سوز ، با توجه به موعد تحویل زمستان 1403، قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل به مشتری اعلام می‌شود.

ابلاغ طرح فروش فوق العاده سورن پلاس دوگانه سوز

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر