coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ ماجرای پیامک هشدار چیست؟

متقاضیان مسکن ملی از طرف شهرداری تهران پیامکی با مضمون واریز تکمیل وجه پروژه دریافت کرده‌اند که موجب نارضایتی آنها شده است. این پیامک در اصل پیامک هشدار است.

متقاضیان مسکن ملی به تازگی از سمت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پیامک واریز وجه تا سقف 230 میلیون تومان دریافت کرده‌اند که به واسطه آن این افراد باید در مدت زمانی بسیار کوتاه، مبلغ خواسته شده را بابت اجرای پروژه جدید پرداخت کنند. لازم است بدانید که راه و شهرسازی، برای واریز وجه متقاضیان نهضت ملی مسکن، فرایند امتیاز و رتبه‌بندی را به کار بسته است. لذا افرادی که در زمان مقرر نسبت به واریز وجه اقدام نکنند، رتبه‌بندی آنها کاهش یافته و به دلیل توقف پروژه، متضرر خواهند شد.

هنوز دلیل این سختگیری راه و شهرسازی استان تهران مشخص نیست، اما هرچه که هست فشار زیادی بر دوش متقاضیان نهضت ملی مسکن وارد خواهد کرد. جزئیات بیشتر را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.

بیشتر بخوانید: دولت از هر وام نهضت ملی مسکن چقدر سود می‌کند؟

هشدار واریز وجه برای متقاضیان مسکن ملی

از حدود 3 سال چیش تاکنون متقاضیان نهضت ملی مسکن هرچه اندوخته بودند به حساب دولت ریخته و هنوز پروژه خانه آنها به اتمام نرسیده است. اداره کل راه و شهرسازی پایتخت درخصوص تکمیل وجه پروژه آغاز شده جدید به متقاضیان متن زیر را ارسال کرده است:

«متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن با توجه به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، مقتضی است نسبت به تکمیل آورده تا سقف 230 میلیون تومان تا تاریخ 11 مرداد 1403 اقدام کنید.

هشدار واریز وجه برای متقاضیان مسکن ملی

عدم واریز وجه در موعد مقرر موجب توقف پروژه، افزایش قیمت تمام شده و متضرر شدن متقاضیان می‌شود. بدیهی است با توجه به امتیازبندی بر مبنای هر 1میلیون تومان در هر روز یک امتیاز، در صورت تاخیر در پرداخت موارد در امتیازبندی و رتبه متقاضی لحاظ می‌شود.»

پیش‌تر در اواسط خرداد سال جاری، متقاضیان مسکن پیامک دیگری با مضمون واریز مبلغ 180 میلیون تومان تا آخر خرداد دریافت کردند. البته این دومین بار که پیامکی هشدار از سمت راه و شهرسازی ارسال می‌شد؛ این پیام اولین بار در مهر 1402 متقاضیان مسکن را نقره داغ کرد. حال معلوم نیست که کار تا کجا پیش خواهد رفت و دولت تا چه میزان در این مدت‌های بسیار محدود از متقاضیان وجه مطالبه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص پیامک‌های هشداری دولت برای متقاضیان نهضت ملی مسکن چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر