coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کلاهبرداری جدید با عنوان جریمه پلیس راهور [+ ویدئو]

پلیس فتا درخصوص کلاهبرداری جدید با عنوان جریمه پلیس راهور هشدار داد. ابن نوع کلاهبرداری با ارسال پیامک حاوی لینک مخرب جان می‌گیرد.

اخیراً پیامکی حاوی یک لینک مخرب برای برخی افراد ارسال شده که درست مانند بسیاری دیگر از کلاهبرداری‌های مجازی و پیامکی، می‌تواند در کسری از ثانیه حسابتان را خالی کند. اگر عنوان تیتر خبر را کلاهبرداری جدید با عنوان جریمه پلیس راهور زده‌ایم، دلیلش این است که اگرچه شیوه کار مانند روش‌های قبلی است اما این بار شیادان همزمان با اعمال و اجرای جریمه‌های جدید رانندگی دست به کار شده و می‌خواهند با استفاده از سادگی شما، مبالغی هنگفت به جیب بزنند. پس بهتر است هوشیار باشید و بر روی هر لینکی از منابع غیرمعتبر و سرشماره‌های معمولی تپ یا کلیک نکنید.

بیشتر بخوانید: هشدار درخصوص کلاهبرداری در پوشش محرم ؛ افزایش فایل های آلوده به بدافزار

کلاهبرداری جدید با عنوان جریمه پلیس راهور

درون مایه این پیامک به موضوع توقیف خودرو اشاره می‌کند که در انتهای پیامک یک لینک تخریب‌گر درج شده است. این لینک دقیقاً همان چیزی است که نباید به سراغش بروید. در متن پیامک به رانندگان توصیه شده که برای برای پیگیری توقیف خودو از سامانه راهور 120 اقدام کنید.

توجه کنید که این پیامک از سرشماره ناشناس و متعلق به افراد معمولی ارسال شده و پشت این قضیه نیز همین افراد منفعت‌طلب قرار دارند.

ضمناً برای اطلاع بهتر است توجه داشته باشید که پیامک‌های پلیس راهور فقط با سر شماره RAHVARNAJA معتبر است و دیگر سرشماره‌ها فاقد اعتباراند. در ویدئوی زیر می‌توانید جزئیات پیامک ارسال شده و لینک درون پیامک را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ساده شدن این نوع کلاهبرداری‌ها در فضای مجازی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر