coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آنر مجیک 7 با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام وارد بازار خواهد شد

گوشی پرچمدار آنر مجیک 7 با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام و تنظیمات دوربین سه‌گانه در راه است. این گوشی به زودی و در اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید آنر به تازگی از سری گوشی‌های تاشو Honor Magic V3 در کنار تبلت MagicPad 2 و نوت بوک Honor MagicBook Art 14 در چین رونمایی کرده است. طبق گزارش‌ها، اکنون، این برند در حال کار بر روی گوشی‌های پرچمدار سری Magic 7 است. امروز نیز افشاگری به نام Digital Chat Station پستی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و در آن از مشخصات کلیدی نسخه پایه سری Magic 7 آنر پرده برداشه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر مجیک 7

بر اساس گفته‌های Digital Chat Station، گوشی آنر Magic 7 دارای یک صفحه نمایش بزرگ با وضوح 1.5K و یک باتری سیلیکونی بزرگ خواهد بود. همچنین گزارش‌های پیشین می‌گویند که در نمونه اولیه این گوشی، سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پنل پشت وجود دارد.

این افشاگر در ادامه گفته است که این دستگاه با دوربین اصلی OmniVision OV50H و دوربین تله فوتو پریسکوپ سونی IMX882 در حال آزمایش است. قلب تپنده این گوشی نیز چیپست قدرتمند و پرچمدار شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود.

آنر مجیک 7

انتظار می‌رود که کوالکام در اکتبر سال جاری چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 خود را برای ورود به بازار معرفی کند. گفته می‌شود که این چیپست، منبع قدرت بسیاری از پرچمداران آینده مانند سری 15 شیائومی، iQOO 12، وان پلاس 13 و ریلمی GT 7 Pro خواهد بود.

در گزارش دیگری آمده است که یکی از مدل‌های سری آنر مجیک 7 دارای پنل OLED از Tandem، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز OV50K)، دوربین ثانویه 50 مگاپیکسلی (لنز OV50H) و دوربین تله فوتو 200 مگاپیکسلی (لنز Samsung HP3) خواهد بود.  این مشخصات به احتمال زیاد متعلق به آنر Magic 7 Pro یا آنر Magic 7 Ultimate است.

اگر به یاد داشته باشید، سری گوشی‌های هوشمند Magic 6 آنر در ژانویه سال جاری معرفی شدند. از این رو، این احتمال وجود دارد که سری مجیک 7 آنر نیز در ژانویه سال 2025 به صورت رسمی معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آنر مجیک 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر