coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

افزایش قیمت دنا پلاس دنده ای ؛ قیمت کارخانه دنا پلاس

ایران خودرو در عین ناباوری تصمیم به افزایش قیمت دنا پلاس دنده ای گرفته است. قیمت جدید سدان لوکس ایران خودرو در بهای کارخانه اعلام شده است.

با اینکه قیمت دلار در سراشیبی قرار گرفته و روزبه‌روز کاهش می‌یابد، خودروسازان کار خودشان را می‌کنند و به قیمت دلار توجهی نمی‌کنند. از طرف دیگر بازار خودرو نیز به شدت راکد است و خرید و فروش خودرو به کمترین میزان خود در چند ماه گذشته رسیده است. این رویه باید در حالت اصلی به کاهش قیمت خودرو منجر شود تا مشتریان بتوانند راحت‌تر خودرو خریداری کنند.

در بین تمامی خودروهای ایرانی، دنا پلاس یکی از محبوب‌ترین‌هاست و به دلیل خصوصیات منحصربه‌فرد آن، فروش بسیار بالایی را تجربه می‌کند. اما چرا ایران خودرو تصمیم به افزایش قیمت دنا پلاس دنده ای گرفته است، هنوز مشخص نیست و باید کارشناسان در این خصوص نظر بدهند.


بیشتر بخوانید:


افزایش قیمت دنا پلاس دنده ای

در جدیدترین فراخوان‌های واریز وجه ایران خودرو که ویژه دنا پلاس است، مشتریان با قیمت جدید این سدان مواجه شده‌اند. نسخه دنده دستی دنا پلاس 6 سرعته که پیش‌تر توسط مشتریان سفارش‌گیری شده است، نسبت به ماه قبل افزایش قیمت داشته است.

قیمت قدیم دنا پلاس 558 میلیون و 150 هزار تومان و قیمت جدید دنا پلاس 561 میلیون و 465 هزار تومان است.

اگرچه اختلاف قیمت ناچیز است اما ایران خودرو نباید بدون دلیل منطقی قیمت این خودرو را افزایش دهد. البته فی‌الحال با توحه به وضعیت بازار، دیگر خودروسازان هم باید به این نکته توجه داشته باشند.

افزایش قیمت دنا پلاس دنده ای

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت جدید دنا پلاس دستی چیست؟ اگر نظری دارید لطفاً آن را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر