coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فروش نقد و اقساط 3 محصول مدیران خودرو از امروز [+ شرایط و قیمت]

فروش نقد و اقساط 3 محصول مدیران خودرو تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود. در این طرح 2 محصول از برند MVM و دیگری از تولیدات چری است.

در جدیدترین طرح فروش محصولات مونتاژکاران ایرانی امروز، طرح فروش نقد و اقساط 3 محصول مدیران خودرو اعلام خواهدشد که هر خودرو شرایط خاص خود را دارد و قیمت هر خودرو براساس آخرین قیمتگذاری شرکت تعیین شده است. این سه خودرو شامل MVM X33 Cross، ام وی ام X22 Pro و آریزو 5 IE می‌شوند که البته دو خودرو با شرایط نقدی و اقساطی و یک خودرو فقط به صورت نقدی به فروش گذاشته شده است. در ادامه مطلب با جزئیات خبر همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


فروش نقد و اقساط 3 محصول مدیران خودرو اعلام شد

مدیران خودرو از عصر امروز بنا دارد ثبت‌نام در طرح فروش سه محصول ذکر شده بالا را آغاز کند. در بین این خودروها X33 Cross و آریزو 5 IE هم به صورت نقدی و هم اقساطی قابل سفارش‌گیری هستند، اما X22 Pro فقط به صورت نقدی عرضه شده و شرایط فروش اقساطی برای آن تعریف نشده است.

قیمت قطعی و نهایی هرسه محصول به شکل زیر است:

  • قیمت MVM X33 Cross: معادل 1 میلیاردو 57 میلیون و 700 هزار تومان
  • قیمت MVM X22 Pro: معادل 858 میلیون و 800 هزار تومان
  • قیمت آریزو 5 IE: معادل 1 میلیاردو 291 میلیون و 100 هزار تومان

موعد تحویل هرسه خودرو 90 روزه (3 ماهه) کاری است. ضمناً برای ثبت‌نام باید به صورت حضوری به نمایندگن مجاز فروش مدیران خود رو در سراسر کشور مراجعه کنید.

بدیهی‌است که برای سفارش‌گیری اقساطی خودروها باید مبلغ پی‌پرداخت آن را بپردازی. ابن مبلغ توسط نمایندگی به شما اعلام خواهد شد.

فروش نقد و اقساط 3 محصول مدیران خودرو اعلام شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را به ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر