coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

افزایش 30 درصدی قیمت محصولات سایپا ؛ سایپا مجوز گرفت

با افزایش 30 درصدی قیمت محصولات سایپا که مجوز آن نیز صادر شده است، باید به استقبال افزایش قیمت خودرو در بازار و التهاب دوباره در آن باشیم.

چند روزی می‌شود که ایران خودرو در فراخوان‌های واریز وجه محصولاتش دست به افزایش قیمت خودروهای تولیدی خود زده است. روز گذشته خبر افزایش قیمت دنا پلاس دستی و امروز افزایش قیمت 3 محصول ایران خودرو شامل سورن پلاس XU7P، رانا پلاس و پژو 207 دستی را دادیم. در حالی که فکر می‌کردیم فقط ایران خودرو سر نترسی دارد، سایپا نیز وارد گود شده و می‌خواهد از رقیب همیشگی‌اش عقب نماند. امروز در خبری دیگر از افزایش 30 درصدی قیمت محصولات سایپا صحبت شد که توسط مدیرعامل این شرکت نشر داده شده و به زودی قیمت‌های جدید لحاظ خواهند شد.


بیشتر بخوانید:


صدور مجوز افزایش 30 درصدی قیمت محصولات سایپا

جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل سایپا ضمن اشاره به برگزاری جلسه‌‌ای تحت عنوان کمیته وزارت صمت بیان کرد: «خوشبختانه شب گذشته در کمیته خودرو وزارت صمت در رابطه با سیاست قیمتگذاری دستور، قیمت‌های جدیدی برای محصولات جدید در نظر گرفته‌ایم.»

وی افزود:

«با ارسال نامه‌ای به محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری درخواست افزایش 30 درصدی قیمت محصولات قدیمی را دادیم که تا 2، 3 ماه آیندهد به نتیجه می‌رسد.»

صدور مجوز افزایش 30 درصدی قیمت محصولات سایپا

در جریان مجمع سایپا مطرح شد، امسال 7شرکت به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان برای عرضه در بورس از طرف شرکت سایپا حضور دارند. همچنین مجموعه سایپا در 3ماه ابتدایی سال جاری شاهد رشد فروش ۲۹ درصدی و تامین مواد ۱۵ درصدی بوده‌ است. به علاوه در مجمع امروز سایپا مشخص شد که این شرکت در 3ماه اول سال جاری به صورت میانگین بالای 2 هزار دستگاه تولید کرده‌ است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش قیمت خودروهای سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر