coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تپسی فود رسماً وارد گود رقابت با اسنپ فود شد

اپلیکیشن اُفود که چندی پیش به عنوان رقیب اسنپ‌فود معرفی شد، حالا به تپسی فود تغییر نام یافته و از هم‌اکنون رقابت وارد مرحله جدی‌تری شده است.

گروه صنعتی گلرنگ چند ماه پیش اعلام کرد که با گروه سرمایه‌گذاری کوروش قصد دارد اپلیکیشنی را معرفی کند که رقیب اصلی اسنپ‌فود باشد. نام این اپلیکیشن «اُفود» بود که مدتی قبل رسماً کار خود را آغاز کرد. پس از آن، گلرنگ 100 درصد سهام تپسی را خرید و این تاکسی اینترنتی زیر سایه گلرنگ قدرتی دوباره گرفت.

تپسی روز گذشته سوپراپلیکیشن «گروه تپسی» را نیز رونمایی کرد که قرار است خدماتی همچون سوپرمارکت آنلاین، سفارش غذا آنلاین و غیره را ارائه دهد. در ادامه این روند، امروز تپسی فود رسماً به جای اُفود نشست تا رقابت با اسنپ‌فود وارد مرحله جدیدتر و جدی‌تر شود.

بیشتر بخوانید: رقیب اسنپ فود به میدان آمد؛ افود کار خود را از مشهد آغاز کرد

تپسی فود جایگزین اُفود شد

تپسی روز گذشته اعلام کرد که از فردا تپسی فود به عنوان زیرمجموعه‌ای از سوپراپلیکیشن تپسی در دسترس قرار خواهد گرفت. حای این استارتاپ ایرانی به وعده خود عمل کرده و با حذف اُفود، تپسی‌فود را درون سوپراپلیکیشن خود قرار داد. این اپلیکیشن هم‌اکنون در دو نسخه اندروید و وب‌اپلیکیشن در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را دانلود کنند.

تپسی روز گذشته گفته بود:

«تپسی‌فود به‌عنوان بخشی از سوپراپ #تپسی، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تپسی‌فود کارش را از مشهد و شیراز شروع کرده و با تکمیل فرایند جذب وندورها، تا اواخر تابستان به تهران می‌رسد.»

تپسی فود جایگزین اُفود شد

روش کار این اپلیکیشن مانند سوپراپلیکیشن اسنپ است و کاربران می‌توانند از تمامی خدمات تپسی در قالب یک اپلیکیشن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص گسترده‌تر شدن رقابت اسنپ و تپسی چیست؟ به نظر شما تپسی تحت لقای گلرنگ می‌تواند اسنپ‌ را شکست دهد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر