coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وان‌پلاس اوپن 2 به فناوری Glacier Battery مجهز است [+ویدئو]

چندروز پیش شایعاتی مبنی بر اینکه وان‌پلاس اوپن 2 باتری بزرگی دارد، منتشر شد. Digital Chat Station اطلاعاتی را منتشر کرده که شایعات را تایید می‌کنند.بر اساس اعلام این منبع وان پلاس بر روی تاشوی جدیدی کار می‌کند که باتری بهبود یافته‌تری هم دارد. این افشاگر در ویبو اعلام کرد که ممکن است باتری تاشوی جدید وان پلاس احتمالا به 6000 میلی‌آمپر ساعت برسد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات باتری وان‌پلاس اوپن 2

انتظار می‌رود وان‌پلاس پد 2 در سه ماهه اول سال 2025 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه شود. باتری جدید ممکن است نتیجه فناوری Glacier Battery باشد که OnePlus اخیرا در چین با همکاری CATL معرفی کرده است.

فناوری جدید یک محلول سیلیکون کربنی است که کارآمدتر، بادوام‌تر و بسیار پرانرژی‌تر از نسل های قبلی است. انتظار می‌رود Ace 3 Pro اولین دستگاه با سلول جدید با ظرفیت 763 Wh/L باشد که 23 درصد بهتر از فعلی است.

 

 

نسل قبلی این تاشو یعنی وان پلاس اوپن با باتری 4805 میلی آمپر ساعتی وارد بازار شد و در تست‌های عمر باتری در مقایسه با سایر گوشی‌های با همان ضریب، عملکرد خوبی را ارائه داد.

با پیشرفت فناوری باتری، انتظار می‌رود رقابت شدیدی بین Open 2 و سایر رقبا درگیرد؛ به خصوص که ویوو X Fold3 Pro و آنر Magic V3 نیز به ترتیب دارای باتری‌های Si/Co با ظرفیت 5700 و 5150 میلی آمپر ساعت هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر