coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح تبدیل حواله محصولات ایران خودرو [+ توضیحات و شرایط]

طرح تبدیل حواله محصولات ایران خودرو توسط این شرکت ابلاغ شد. در این طرح 14 محصول ایران خودرو برای تبدیل با مدل‌های دیگر آماده هستند.

طرح تبدیل حواله محصولات ایران خودرو ویژه تعهدات منتقضی شده برای 14 محصول این شرکت ابلاغ شد. خودروهای حاضر در لیست پایین پیش‌تر در فراخوان‌های فروش و طرح‌های فروش ایران خودرو حاضر بودند و متقاضیان می‌توانند خودرو ثبت‌نامی که تعهدات آن منقضی شده است را با مدل‌های جدیدتر و بهتر تبدیل کنند.

خرید بلیط هواپیما

در این لیست هم خودروهای تولیدی ایران خودرو حاضر هستند و هم محصولات مونتاژی این شرکت شامل برخی مدل‌های هایما و همچنین خودرو وارداتی ایران خودرو قرار دارد. در ادامه برای اطلاع از شرایط تبدیل حواله محصولات ایران خودرو با تکراتو همراه باشید.


بیشتر بخوانید:


شرایط طرح تبدیل حواله محصولات ایران خودرو

به اطلاع نمایندگان فروش ایران خودرو می‌رساند که جدول تبدیل محصولات ایران خودرو به دیگر محصولات ویژه تعهدات منقضی شده اعلام شد. نمایندگان موظف هستند که مراتب را به اطلاع متقضیان تعهدات منقضی برسانند.

اعتبار این طرح از دوشنبه، 1 مردادماه 1403 تا 31 ماه جاری است.

شرایط طرح تبدیل حواله محصولات ایران خودرو

توضیحات ضروری و مهم

ایران خودرو برخی نکات مهم و ضروری را در ارتباط با این طرح منتشر کرده است:

  • این بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضی شده مربوط به مرداد سال 1403 برنامه‌ریزی شده است.
  • لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش‌فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.
  • لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه‌التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
  • در صورت نیاز به به‌روزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع‌رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح تبدیل حواله‌های شرکت ایران خودرو با دیگر محصولات چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر