coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش نقدی اکستریم VX مرداد 1403 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش نقدی اکستریم VX مرداد 1403 توسط مدیران خودرو اعلام شد. Xtrim VX یکی از لوکس‌ترین خودروهای بازار ایران با قیمتی بیش از 3 میلیارد است.

مدیران خودرو در جدیدترین طرح محصولات خود به سراغ شاسی‌بلند لوکس و گران قیمت Xtrim VX رفته و شرایط نقدی را آن را اعلام کرده است. این خودرو که تحت لقای کمپانی چری خودنمایی می‌کند، از لحاظ مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی گزینه‌ای بسیار مناسب به حساب می‌آید.

خرید بلیط هواپیما

گفتنی‌ست که طرح فروش شاسی بلند لوکس مدیران خودرو چند وقت پیش هم فعال بود و حتی تعدادی از آنها به دست مشتریان رسیده است. اما طرح حاضر به صورت نقدی و با موعد تحویل 30 ماهه است. در ادامه نوشته با جزئیات طرح فروش نقدی اکستریم VX مرداد 1403 همراه تکراتو باشید.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش نقدی اکستریم VX مرداد 1403

شرکت مدیران خودرو قصد دارد طرح فروش شاسی بلند اکستریم VX را با موعد تحویل 90 روزه و با قیمت قطعی و نهایی آغاز کند. ثبت‌نام برای اکستریم VX فقط به صورت حضوری از طریق نمایندگی‌های فروش مجاز مدیران خودرو امکان‌پذیر است و ثبت‌نام اینترنتی برای آن در نظر گرفته نشده است.

همانطور که گفتیم، Xtrim VX یکی از لوکس‌ترین خودروهای شاسی‌بلند بازار ایران است که اگر نگاهی به آن بیندازید متوجه لوکس و خاص بودن آن خواهید شد. پس بدیهی‌ست که مشتری مبلغ بالایی برای مالکیت این خودرو بپردازد.

قیمت اکستریم VX معادل 3 میلیاردو 974 میلیون تومان است که احتمالاً با هزینه‌های جانبی دیگر به نزدیک 4 میلیارد هم برسد. به هر صورت اگر تصمیم به خرید این خودرو دارید، می‌توانید سری به نمایندگی‌ فروش مدیران خودرو بزنید و از کم و کیف طرح مطلع شوید.

طرح فروش نقدی اکستریم VX مرداد 1403

مشخصات فنی و آپشن های اکستریم VX

همانگونه که گفتیم با یک شاسی بلند لوکس طرف هستیم و پُر بی راه نیست که بگوییم یکی از بهترین خودروها از لحاظ امکانات و آپشن است. درخصوص مشخصات فنی اکستریم VX و همچنین امکانات رفاهی و ایمنی اکستریم VX توضیحی نمی‌دهیم، اما می‌توانید تمامی موارد را در کاتالوگ این خودرو مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروس اکستریم VX چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر