coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رزرو هتل مشهد نزدیک حرم خیابان امام رضا

همه شما به‌خوبی می‌دانید که در مشهد به دلیل استقبال بسیار زیاد زائرین هتل‌های بسیار زیادی این روزها دایر شده است. این هتل‌ها از یک ستاره تا پنج ستاره به مسافران با هزینه‌های متفاوت خدمت‌رسانی می‌کنند. ازآنجایی‌که سبک و ساختار هتل و موقعیت مکانی آن در قیمت گذاریش بی‌تأثیر نیست. باید این مهم را با شما در میان بگذاریم که هرچقدر به حرم امام رضا و مراکز خرید مهم شهر مشهد هتل شما نزدیک‌تر باشد و هتل نوسازتر و مدرن‌تر باشد هزینه بیشتری را برای اقامت باید متحمل شوید. به‌عنوان‌مثال برای رزرو هتل مشهد نزدیک حرم آن‌هم در خیابان امام رضا که یکی از خیابان‌های سرشناس مشهد است به‌مراتب باید هزینه بیشتری را نسبت به سایر خیابان‌ها پرداخت کنید. البته مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت‌تری هم در این مسیر برای شما تدارک دیده است. در ادامه بخشی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا با حضور در مشهد بهترین‌ها در پیش روی شما قرار بگیرد. با ما همراه باشید چراکه این همراهی مقرون‌به‌صرفه ترین و بهترین اقامتگاه در مشهد را در پیش روی شما قرار می‌دهد.

آشنایی با هتل‌های نزدیک به حرم

ازآنجایی‌که هرچقدر به حرم نزدیک باشید مسیرهای رفت‌وآمد برای زیارت برای شما کم‌هزینه‌تر می‌شود باید بهای بیشتری را برای این اقامت پرداخت کنید. بااین‌حال ما در ادامه چند هتل با رنج‌های قیمتی متفاوت را برای رزرو هتل مشهد نزدیک حرم به شما معرفی می‌کنیم تا هوشمندانه‌تر دست به انتخاب بزنید.

خرید بلیط هواپیما

هتل درویشی مشهد پنج ستاره مشهد

هتل درویشی مشهد پنج ستاره مشهد

برای کسانی که می‌خواهند در هتل‌های ۵ ستاره لوکس اقامت داشته باشند هیچ انتخابی بهتر از هتل درویشی برای آن‌ها نیست. این هتل در مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ واقع‌شده است. هتل درویشی یکی از هتل‌های بزرگ مشهد است که در ۲۲ طبقه و با ۲۲۳ اتاق و سوئیت زیبا آماده پذیرایی از شما عزیزان است. با رزرو هتل مشهد نزدیک حرم مسافت کوتاهی برای رسیدن به حرم در پیش روی شما قرار دارد. هتل درویشی مشهد ۱/۴ کیلومتر تا حرم فاصله دارد و شمارا کم‌تر از ده دقیقه آن‌هم پیاده به امام مهربانی‌ها می‌رساند. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ هزار تومان برای شما تخمین زده می‌شود. فاصله تا حرم ورودی باب الرضا ۲ دقیقه، حرم ورودی شیخ طبرسی ۵ دقیقه، مرکز خرید آسمان ۳ دقیقه، مرکز خرید اطلسیه ۳ دقیقه، موزه فرش ۳ دقیقه با خودرو و حرم ورودی حرعاملی ۳ دقیقه است.

هتل فردوس مشهد چهار ستاره

برای کسانی که می‌خواهند در هتل‌های چهار ستاره اقامت داشته باشند هتلی دیگر بانام هتل فردوسی را قرار است معرفی کنیم. این هتل در خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸ واقع‌شده است. در ده طبقه با ۹۸ اتاق و سوئیت و ۲۶۵ تخت خواب پذیرایی در این هتل برای شما فراهم‌شده است. از مزیت‌های حضور شما رستوران بسیار منحصربه‌فرد این مجموعه است که ظرفیت پذیرایی از ۲۵۰ نفر را فراهم آورده است و محلی‌ها بسیار برای صرف غذا به این هتل سر می‌زنند. نزدیکی شما به بازار رضا، بازار هفده شهریور، حرم امام رضا با کمتر از ده دقیقه فاصله از مهم‌ترین مزیت‌های حضور شما در این هتل سرشناس محسوب می‌شود. برای اقامت در این هتل هزینه‌ای بین ۲۰۰۰ تا ۶۰۰۰ میلیون برای شما پیش‌بینی می‌شود.

هتل میامی مشهد سه ستاره

هتل میامی مشهد سه ستاره

هتل میامی مشهد هتلی سه ستاره است که در خیابان امام رضا و امام رضا ۳۵ واقع‌شده است. این هتل در ۵ طبقه و با ۳۹ اتاق و ۱۰۰ تخت خواب آماده پذیرایی از شما است. برای اقامت شما در این هتل هزینه‌ای از ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ هزار تومان برای شما پیش‌بینی می‌شود. از مسیرهای نزدیک این هتل هم اگر بخواهیم بگویم می‌توانیم به فاصله آن تا بازار رضا که ۶ دقیقه، موزه فرش ۱۰ دقیقه، موزه تمبر، اسکناس و سکه ۱۰ دقیقه، مرکز خرید آسمان ۳ دقیقه، برج تجاری آکسون ۳ دقیقه، بیمارستان امام هادی ۳ دقیقه و تا پارک باغ ملی ۴ دقیقه اشاره داشته باشیم.

هتل آتور مشهد دوستاره

یکی دیگر از هتل‌های خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۱۶ که دوستاره است و خدمت‌رسانی به شمارا از سال ۱۳۹۶ دنبال کرده هتل آتور مشهد است. این هتل در ۶ طبقه و با ۲۴ اتاق با ۵۴ تخت خواب برای پذیرایی از شما مهیا شده است. در رستوران این هتل پذیرایی از ۵۴ نفر در نظر گرفته‌شده است. هزینه اقامت هم برای شما از شبی ۹۴۰ تا ۱۸۰۰ هزار تومان پیش‌بینی می‌شود. فاصله تا حرم ورودی باب الجواد ۳ دقیقه، برج تجاری آکسون ۲ دقیقه، موزه آستان قدس رضوی ۲ دقیقه، خیابان هفده شهریور ۳ دقیقه، حرم ورودی حرعاملی ۳ دقیقه، مقبره پیر پالان دوز ۳ دقیقه، حرم ورودی صحن جمهوری ۳ دقیقه، بیمارستان امام رضا (ع) ۵ دقیقه و برج تجاری آلتون ۶ دقیقه است.

کلام آخر در مورد اقامت در نزدیکی حرم امام رضا

از مزیت‌های حضور شما در نزدیکی حرم امام رضا تنها این نیست که در هر ساعتی از شبانه‌روز که تمایل داشته باشید می‌توانید به زیارت بروید. چراکه کلیه خدمات تفریحی و مراکز تجاری در نزدیکی حرم برای مسافران تدارک دیده‌شده است. به این خاطر که عموماً مهمان‌های مشهدی به‌قصد زیارت به این شهر سفر می‌کنند؛ بنابراین هرچقدر مراکز تجاری تفریحی به حرم نزدیک‌تر باشد کسب‌وکار هم پررونق‌تر برای مردمان محلی دنبال می‌شود. پس شما با اقامت در این هتل‌ها می‌توانید با یک تیر صد نشان را برای خود به هدف بزنید. امید است معرفی هتل‌های هم‌جوار با حرم توانسته باشد شمارا برای تصمیم‌گیری یاری کرده باشد.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر