coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی جدید ویوو با نام ویوو تی 3 اولترا (Vivo T3 Ultra) در راه است

ویوو در کنار نسخه پرو سری تی در حال کار بر روی گوشی دیگری با نام ویوو T3 اولترا است. گوشی جدید ویوو به زودی در کنار نسخه پرو به بازار عرضه خواهد شد.

ویوو در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند جدید با نام ویوو T3 Ultra به بازار است. این برند، پس از معرفی گوشی ویوو T3 5G، اکنون قصد دارد که با مدل برتر این سری یعنی vivo T3 Ultra لرزه به تن رقبا بیندازد. البته هنوز مشخص نیست که شرکت ویوو چه مشخصات برتر و پیشرفت‌هایی را برای T3 Ultra در نظر گرفته اما وجود این دستگاه به طور رسمی تایید شده است. همچنین این گوشی توسط متخصصان در پایگاه اطلاعاتی GSMA مشاهده شده است.

خرید بلیط هواپیما

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی جدید ویوو (ویوو T3 اولترا)

همان‌طور که می‌دانید، برند ویوو چندی پیش از گوشی vivo T3 5G در بازار رونمایی کرد. پس از آن گفته شد که این برند در حال کار بر روی ویوو T3 Pro 5G است و اکنون ظاهرا این برند قصد دارد با Vivo T3 Ultra بازگشتی قدرتمند به بازار داشته باشد. ظاهر شدن این گوشی در پایگاه اطلاعاتی GSMA با شماره مدل V2426 وجود آن را تایید می‌کند.

گوشی جدید ویوو

اینکه بلافاصله پس از اخبار مربوط به نسخه پرو، مدل اولترا در گزارش‌ها ظاهر شده، نشان دهنده تغییر استراتژی ویوو در سری T است. در واقع، ویوو قصد دارد که مدلی تحت عنوان Ultra را در اولین سری vivo T معرفی کند. این ممکن است به نیاز بازار، نرخ فروش یا دلایل دیگری مرتبط باشد. با این حال، متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی درباره این دستگاه در دست نیست و ما تنها می‌توانیم با اطمینان بگوییم که به زودی یک گوشی از این برند با نام Vivo T3 Ultra به بازار عرضه خواهد شد.

البته کار ویوو روی گوشی Vivo T3 Pro 5G با شماره مدل V2404 همچنان ادامه دارد. رنگبندی این گوشی اخیرا در گزارشی فاش شده و دو رنگ نارنجی و سبز در رنگبندی آن جای خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ویوو یعنی ویوو T3 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر