coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

فروش 4 محصول سایپا آغاز شد؛ شرایط ثبت‌نام [+ قیمت]

از ساعتی پبش، فروش 4 محصول سایپا آغاز شده و متقضیان می‌توانند ثبت سفارش خود را انجام دهند. این طرح ویژه متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده است.

شرکت سایپا درجدیدترین طرح فروش محصولات خود، 4 محصول را برای فروش آماده کرده که از ساعتی پیش قابل سفار‌گیری هستند. این خودروها شامل ساینا S با استانداردهای 85گانه، کوییک GX-L با ترمز ESC، سهند S و کوییک GXR-L با ترمز ESC می‌شوند.

خرید بلیط هواپیما

در شرایط فروش 4 محصول سایپا اعلام شده که سه خودرو از 4 خودرو اعلامی فقط مخصوص به متقاضیان جایگزینی خودروهای فروسوده و فقط یک خودرو ویژه متقاضیان هرسه دسته می‌باشد. ثبت‌نام در این طرح از ساعت 10 امروز چهارشنبه، 3 مرداد 1403 آغاز شده است. جزئیات شرایط پیش فروش محصولات سایپا را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.


بیشتر بخوانید:


آغاز فروش 4 محصول سایپا

شرایط فروش محصولات سایپا که در طرح پیش‌رو حاضر هستند به گونه‌ای است که مشتری باید ابتدا مبلغ علی‌الحساب خودرو انتخابی خود را پرداخت کرده و خودرو با نرخ روز در موعد تحویل به دست وی می‌رسد. مابقی بهای خودرو باید در زمن تحویل پرداخت شود.

موعد تحویل کوییک GX-L و سهند S – دی الی اسفند 1403، موعد تحویل ساینا S – بهمن و اسفند 1403 و موعد تحویل کوییک GXR-L – آذر الی اسفند سال جاری اعلام شده است. البته در این مورد نباید زیاد اطمینان خاطر داشته باشد؛ زیرا خودروسازان به تعویق در تحویل خودرو عادت دارند و ممکن است زمان‌های اعلامی بیشتر هم بشود.

همانگونه که بالا گفتیم، فقط یک خودرو برای طرح‌های مختلف درنظر گرفته شده است. براین اساس، ساینا اس، کوییک GXL و سهند اس فقط برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و کوییک GXRL برای هرسه طرح عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده عرضه شده است.

آغاز فروش 4 محصول سایپا

متقضیان برای ثبت‌نام می‌بایست به سایت فروش محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کنند. در خصوص زمان ثبت‌نام نیز گفته شده که ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد؛ پس بهتراست هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

آغاز فروش 4 محصول سایپا

شرایط فروش محصولات سایپا ویژه متقاضیان عادی

  • متقاضی باید حتماً  حداقل گواهینامه پایه 3 را داشته باشد
  • سن متقاضی حدقل 18 سال باشد
  • هر کدملی صرفاً می‌تواند یک خودرو نام‌نویسی کند
  • متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی و با عمر پلاک کمتر از 5 سال مجاز به ثبت‌نام نیست. (اگر پلاک بیش از 5 سال فعال باشد، امکان ثبت‌نام وجود دارد)
  • فرد متقاضی نباید در 48 ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا و 24 ماه گذشته از خودروسازازن خصوصی، خودرویی خریداری کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شریط فروش محصولات سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر