coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ویوو V40 پرو به همراه رنگبندی پیش از عرضه رسمی فاش شد

مشخصات ویوو V40 پرو در کنار نسخه پایه پیش از عرضه رسمی فاش شده است. این دو گوشی به زودی در رنگبندی زیبا و چشم‌نواز وارد بازار چین خواهند شد.

ویوو تبلیغات گوشی‌های جدید خود یعنی Vivo V40 و Vivo V40 Pro را در هند آغاز کرده است. صفحه تبلیغاتی گوشی‌های سری ویوو V40 که اکنون در وب‌سایت Vivo India در دسترس است، جزئیات کلیدی این دو گوشی را فاش کرده است. برای آگاهی از این اطلاعات در ادامه با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو V40 پرو

دو گوشی ویوو V40 و ویوو V40 Pro که با دوربین‌های ZEISS مهندسی شده‌اند، به زودی در کشور هند عرضه خواهند شد. تصویر زیر به مشخصات دوربین یکی از اعضای سری V40 ویوو اشاره دارد و نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و تنظیمات دوربین پشتی سه‌گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX921 سونی خواهد بود. یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی IMX816 با زوم اپتیکال 2 برابر نیز تکمیل‌کننده بخش دوربین خواهند بود.

مشخصات ویوو V40 پرو

به احتمال زیاد، این مشخصات به Vivo V40 Pro تعلق دارند. این گوشی ممکن است که با یک صفحه نمایش OLED با لبه‌های خمیده و طراحی دوربین بیضی شکل با فلاش LED حلقه‌ای به بازار عرضه شود. علاوه بر این، این دستگاه چندی پیش با تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس مدیاتک، 8 گیگابایت رم و اندروید 14 در پایگاه داده و اطلاعات Geekbench ظاهر شده است.

همچنین گفته می‌شود که سری Vivo V40 به باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی مجهز خواهد شد. شرکت سازنده ادعا کرده است که سری وی 40 با ضخامت 7.58 میلی‌متر، باریک‌ترین گوشی با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که هر دو مدل از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب استفاده خواهند کرد.

مشخصات ویوو V40 پرو

ویوو V40 و ویوو V40 پرو هر دو در رنگ‌هایی مانند خاکستری تیتانیومی و آبی به بازار عرضه خواهند شد.  نسخه پایه این سری در یک گزینه دیگر به رنگ بنفش نیز در دسترس خواهد بود.

گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که V40 Pro یک نسخه تغییر نام یافته از Vivo S19 Pro عرضه شده در چین خواهد بود. از سوی دیگر، ویوو وی 40 مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام در حال حاضر در اروپا موجود است و در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از ویوو اس 19 چین می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ویوو V40 پرو و ویوو V40 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر