coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش نقدی و قسطی ون باری اینرودز [+ قیمت]

بهمن موتور شرایط فروش نقدی و قسطی ون باری اینرودز را اعلام کرد. متقاضیان توجه داشته باشند که ثبت‌نام در این طرح تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش نقدی و قسطی ون باری اینرودز توسط شرکت بهمن موتور اعلام شد که مطابق آن متقاضیان طرح نقدی باید کل مبلغ خودرو را در زمان ثبت‌نام پرداخت کرده و متقاضیان اعتیاری نیز ابتدا مبلغ علی‌الحساب را واریز کرده و سپس مابقی بهای خودرو را در اقساط تعیین شده توسط شرکت و به انتخاب مشتری پرداخت می‌کند.

خرید بلیط هواپیما

زمان ثبت‌نام ون باری اینرودز تا تکمیل ظرفیت است و باید توجه داشته باشید که ممکن است موجودی این خودرو به سرعت به اتمام برسد، پس بهتر است سریعاً برای خرید این خودرو اقدام کنید. جزئیات بیشتر طرح را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش نقدی و قسطی ون باری اینرودز

طبق بخشنامه فروش ون اینرودز که از سمت بهمن موتور ارسال شده است، متقاضیان از فردا پنجشنبه، 4 مرداد 1403 رأس ساعت 10 صبح تا پایان روز پنجشنبه، 17 تیرماه 1403 یا تا تکمیل ظرفیت مهلت دارند تا برای خرید این خودرو اقدام کنند. ثبت‌نام در این طرح به صورت حضوری و با مراجعه به نمایندگی‌های فروش بهمن موتور امکان‌پذیر است.

قیمت ون اینرودز 957 میلیون تومان است و در طرح فروش نقدی، کل مبلغ دریافت می‌شود. اما در طرح فروش اقساطی مبلغ 575 میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی در 4 قسط 112 میلیونی به شرکت پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش نقدی و اقساطی ون اینرودز بهمن موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر