coinex
otetmarket
propification.com

وزیر صمت:تصویر ذهنی مخاطب از خودروهای ایرانی عوض خواهد شد

وزیر صنعت معدن و تجارت در جلسه امروز هیات دولت گزارشی از عملکرد خود در دولت سیزدهم ارائه داد.طبق اعلام وی،برای اولین بار در دنیا نوآوری‌هایی برای خودروهای ایرانی خواهیم داشت.

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز هیات دولت اعلام کرد:«در دوره جدید تاکید زیادی بر تغییر ساختارها داشتیم؛ تاکید زیادی بر مهندسی شده و اعلام کردیم که به جای افزایش درصد ساخت از طریق ساخت قطعات کم ارزش به سمت ساخت قطعات پر ارزش و طراحی و مهندسی و نوآوری باید برویم. ساخت داخل را به سمت اِلمان‌های اصلی مانند موتور، گیربکس و قطعات اصلی رفتیم.»


بیشتر بخوانید:

او همچنین عنوان کرد:«در دولت سیزدهم به سمت تولید پلتفرم‌های مشترک رفتیم که در دنیا هم درصد داخلی‌سازی پلتفرم‌های بین ۵۱ تا ۸۰ درصد است. بر مالکیت ایرانی در دوره جدید وزارت صمت تاکید کردیم و قرار شد که با طراحی ایرانی اقدامات جدید را جلو ببریم؛ برای مثال خودروی “ری را” در ایران خودرو چنین ویژگی هایی دارد.»

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان عنوان کرد:«این ویژگی‌ها تصویر ذهنی مخاطب از خودروهای ایرانی را عوض خواهد کرد و ورود به بازارهای جهانی ممکن خواهد شد، نوآوری های تازه ای خواهیم داشت که ممکن است در خودروهای دیگر  نباشد و به زودی عرضه خواهد شد؛ نوآوری‌هایی که برای اولین بار در دنیا روی خودروهای ایرانی می‌گذاریم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص خودروهای ایرانی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر