coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

زمان عرضه ال 90 ایرانی مشخص شد؛ کادیلا P90 در راه بازار

زمان عرضه ال 90 ایرانی مشخص شد. این خودرو که با نام کادیلا و P90 هم شناخته می‌شود، جدیدترین محصول پارس خودرو است که جنجالی جهانی داشت.

شرکت سایپا اردیبهشت‌ماه 1402 در یک مراسم ویژه از پروژه‌های جدید خدود رونمایی کرد که براساس آن دو خودرو کادیلا (P90) و شاهین پلاس رونمایی شدند. شاهین پلاس که نسخه جدیدتر و پیشرفته‌تر با موتوری جدیدتر از شاهین معمولی محسوب می‌شود و کادیلا نیز برمبنای خودرو تندر 90 طراحی شده است. هنوز هیچکدام از این خودروها راهی بازار نشده؛ اما می‌دانیم شاهین پلاس به زودی به طرح‌های فروش سایپا داخل می‌شود. حال مدیرعامل پارس خودرو نیز زمان عرضه ال 90 ایرانی یا همان کادیلا را اعلام کرده است.

خرید بلیط هواپیما

ضمناً درخصوص جنجال کادیلا باید بگوییم که این خودرو بارها توسط رسانه‌های خودرویی کشورهای دیگر مانند روسیه و فرانسه به باد سخره گرفته شده و این رسانه‌ها از کیفیت پایین قطعات این خودرو و همچنین ظاهر عجیب آن انتقاد کرده بودند.


بیشتر بخوانید:


زمان عرضه ال 90 ایرانی مشخص شد

به نقل از پرشین خودرو؛ عبداله سلطانی ثانی، مدیرعامل پارس خودرو، اعلام کرد که کادیلا تا آخر سال به بازار عرضه می‌شود. وی همچنین از برنامه این شرکت برای تولید نسخه برقی خودرو P۹۰ نیز خبر داد و افزود: «تولید نسخه برقی خودرو P۹۰ (کادیلا) از برنامه‌های شرکت پارس خودرو در راستای توسعه سبد محصولات برقی است.»

سلطانی ثانی افزود:

«به همین منظور نقشه راه و مقدمات تولید این محصول در حال آماده‌سازی است و در آینده خودرو P۹۰ (ال ۹۰ ایرانی) نیز با تکنولوژی جدید و موتور برقی رونمایی و وارد بازار می‌شود.»

زمان عرضه ال 90 ایرانی مشخص شد

کادیلا نخست قرار بود تا آخر سل 1402 وارد حط تولید شود، اما این اتفاق نیفتاد. ضمناً گفته شده که به زودی نسخه برقی کادیلا نیز معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص کادیلا یا همان ال نود ایرانی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر