coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شایعه: آیفون 17 اسلیم تنها یک دوربین پشتی خواهد داشت

برای مدتی است که شایعاتی مبنی بر توقف تولید مدل آیفون پلاس از سال آینده و جایگزینی آن با مدلی به نام آیفون 17 اسلیم به گوش می‌رسد. همان‌طور که از نام آن پیداست، این مدل قرار است بسیار باریک باشد، مشابه با باریک‌ترین تبلت اپل یعنی iPad Pro جدید.امروز اطلاعات بیشتری درباره آیفون 17 اسلیم توسط مینگ-چی کو، تحلیلگر معروف صنعت و منبع شایعات مرتبط با اپل، فاش شده است. او ادعا می‌کند که مدل آیفون پلاس Plus در حال حاضر تنها حدود 5٪ تا 10٪ از ارسال‌های آیفون را تشکیل می‌دهد و به همین دلیل تولید آن متوقف می‌شود.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

آیفون 17 اسلیم جایگزین مدل پلاس خواهد شد

iPhone 17 Slim دارای صفحه‌نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 1260×2740 خواهد بود و از چیپ A19 بهره خواهد برد (در حالی که مدل‌های iPhone 17 Pro از چیپ A19 Pro استفاده می‌کنند). ناحیه Dynamic Island آن مشابه آیفون‌های فعلی خواهد بود و قاب فلزی آن از آلیاژ تیتانیوم با درصد کمتری از تیتانیوم نسبت به مدل‌های iPhone 17 Pro و iPhone 17 Pro Max ساخته خواهد شد.

شایعه: آیفون 17 اسلیم تنها یک دوربین پشتی خواهد داشت

گفته می‌شود iPhone 17 Slim همچنین دارای چیپ 5G داخلی اپل است که مدت‌ها در انتظار آن بودیم و تنها یک دوربین پشتی خواهد داشت. این یک گام بزرگ البته به عقب در زمینه ترندهای موبایل است؛ اما کو تأکید می‌کند که اپل با iPhone 17 Slim به جای رقابت بر سر مشخصات سخت‌افزاری” بر طراحی فرم فاکتور نوآورانه تمرکز خواهد کرد. به عبارت دیگر، ظاهر این دستگاه همه‌چیز خواهد بود. می‌توان گفت استایل برتر از محتوا.

اپل با تولید این مدل ریسک بزرگی کرده که البته امکان برد آن هم کم نیست؛ تنها کافیست حدودد 15 درصد از فروش‌های جدید آیفون را به خود اختصاص دهد تا این دست را اپل حاکم بازی باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر