coinex
otetmarket
propification.com

ظرفیت باتری گلکسی S25 اولترا ناامیدتان می‌کند

امروز ظرفیت باتری گلکسی S25 اولترا سامسونگ فاش شد و اگر انتظار افزایش ظرفیت باتری نسبت به مدل S24 اولترا را داشتید، احتمالا ناامید خواهید شد.آنطور که Ice Universe فاش کرده Ice Universe، باتری گلکسی S25 اولترا دقیقا مشابه مدل S24 اولترا و با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. همچنین حداکثر ظرفیت شارژ این گوشی نیز بدون تغییر و همان 45 وات باقی خواهد ماند.

در حالی که شایعات حاکی از تغییرات قابل توجه در طراحی ظاهری گلکسی S25 اولترا هستند، به نظر می‌رسد برخی از ویژگی‌های داخلی این گوشی بدون تغییر باقی خواهند ماند.


بیشتر بخوانید:


چرا ظرفیت باتری گلکسی S25 اولترا نا امیدتان می‌کند؟

بد نیست اشاره کنیم که برخی از رقبای چینی سامسونگ به تدریج گوشی‌های پرچمدار خود را با باتری‌های بزرگتر عرضه می‌کنند و شایعات حاکی از آن است که مدل‌های جدیدی که اواخر امسال و اوایل سال آینده عرضه خواهند شد، حتی دارای باتری‌هایی با ظرفیت حدود 6000 میلی‌آمپر ساعت خواهند بود. بنابراین، با این تفاسیر، زمانی که گلکسی S25 اولترا در ژانویه عرضه شود، ممکن است از نظر ظرفیت باتری کمی ضعیف‌تر به نظر برسد.

ظرفیت باتری گلکسی S25 اولترا ناامیدتان می‌کند
ظرفیت باتری گلکسی S25 اولترا

گفته می‌شود اکثر پرچمداران 2025 از اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده خواهند کرد و اگر بخواهیم به گزارش‌ها استناد کنیم، این تراشه بسیار پر مصرف است. بنابراین منطقی به نظر می رسد که چینی‌ها از باتری‌های بزرگ برای مدیریت انرژی دستگاه‌هایشان استفاده کنند.

اما اگر این شایعه درست باشد، سامسونگ با انجام حرکت “یک قدم به جلو، دو قدم به عقب”، گلکسی S25 اولترا را با گوشه‌های گردتر و راحت‌تر برای دست کاربران طراحی کرده، اما ممکن است از نظر عمر باتری نسبت به رقبای اصلی اندرویدی خود عملکرد ضعیف‌تری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر