coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تعداد کاربران واتساپ در ایالات متحده به 100 میلیون رسید

به گفته‌ی مارک‌ زاکر‌برگ، مدیرعامل شرکت متا، در حال حاضر تعداد کاربران واتساپ در ایالات متحده به 100 میلیون رسیده است. این برای اولین بار است که اطلاعات مربوط به کاربران واتساپ آمریکا منتشر شده‌اند. براساس گزارش‌هایی که واتساپ ارائه کرده، بازارهای لس‌آنجلس، نیویورک، میامی و سیاتل در کشور در حال رشد سریع هستند. با این حال، شرکت اعلام کرده که در ایالت‌های جنوبی نیز تجربه‌ی “رشد قابل توجهی” و تعداد کاربران واتساپ در تگزاس به بیش از 10 میلیون رسیده است.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

تعداد کاربران واتساپ

متا از وقتی که واتساپ را در سال 2014 با قیمت 16 میلیارد دلار خرید، تلاش‌های زیادی برای جذب مخاطب در ایالات متحده انجام داده است. یکی از راه‌هایی که این اپلیکیشن محبوبیت خود را در ایالات متحده افزایش داده‌، تبلیغات درباره‌ی دسترسی آسان به واتساپ بر روی دستگاه‌های iOS و اندروید است.

اخیراً، واتس‌اپ با بازگشت بازیگران سریال Modern Family در تبلیغی به تبلیغ این ویژگی به خانواده‌ها پرداخت.

همانطور که می‌دانید بسیاری از کاربران ایالات متحده برای ارسال پیام همچنان از پیامرسان iMessage استفاده می‌کنند که با حباب آبی قابل شناسایی هستند. این در حالی‌ست که پیام‌هایی که از اندروید دریافت می‌شوند با رنگ سبز قابل تشخیص است. علاوه بر این تصاویر ارسالی از اندروید  کیفیت پایین‌تری دارند و رمزگذاری حذف‌شده است که این تفاوت‌ها به دلیل استفاده از پروتکل‌های مختلف برای ارسال پیام‌هاست.

اگرچه واتساپ در بیش از 180 کشور بیش از 2 میلیارد کاربر دارد، اما هنوز در ایالات متحده محبوب‌تر از رقبایی مانند iMessage اپل نیست. با توجه به اینکه پروتکل ارتباطی بین دستگاه‌های اندروید و iOS به نام Rich Communication Services (RCS) به زودی در iOS 18 پشتیبانی خواهد شد، واتساپ باید با رقبای سختی رقابت کند.

این به این معناست که کاربران آیفون دیگر نیازی به تغییر گروه چت‌ها به واتس‌اپ نخواهند داشت و متا باید استراتژی بازاریابی خود را بازنگری کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: theverge

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر