coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ اتوبوس لندن را برای تبلیغ محصولات تاشو خود تا کرد

سامسونگ گوشی‌های تاشوی گلکسی Z Fold6 و گلکسی Z Flip6 را پس از معرفی رسمی در تاریخ 10 ژوئیه، به صورت جهانی عرضه کرد. این شرکت به مناسبت آغاز فروش،  یک کمپین غیرمعمول در بریتانیا به راه انداخته که در آن یک اتوبوس لندن که نمادی از این شهر محسوب می‌شود را برای تبلیغ گوشی‌های تاشوی جدیدش تا کرده است.این اتوبوس تاشو بخشی از پروژه هنری بزرگتری به نام “شهر تا شده” است که شامل یک نیمکت تاشو، چراغ خیابانی تاشو و یک جعبه تلفن قرمز نمادین نیز می‌شود. همچنین، به عنوان بخشی از این کمپین، ایستگاه متروی اولد استریت به طور موقت به “ایستگاه فولد استریت” تغییر نام داده است.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

نیمکت، اتوبوس لندن و چراغ خیابانی، شهر تاشده‌ی سامسونگ را تشکیل می‌دهند

اتوبوس لندن به اندازه واقعی یک اتوبوس تک‌طبقه و در ابعاد 6 در 6.2 متر ساخته شده و به صورت عمودی و با زاویه 90 درجه تا شده است؛ به طوری که انتهای عقب آن “نزدیک به شش متر از زمین فاصله دارد”. سامسونگ با افتخار اعلام کرده که این اتوبوس توسط هنرمند کاسپار فیلیپس و با استفاده از “مواد بازیافتی از اتوبوس‌های واقعی لندن” ساخته شده و طراحی و ساخت آن دو ماه زمان برده است.

نیمکت، اتوبوس لندن و چراغ خیابانی، شهر تاشده‌ی سامسونگ را تشکیل می‌دهند

نیمکت، چراغ خیابانی و جعبه تلفن تاشو توسط طراح جم هیوز در اولد استریت ساخته شده‌اند. جعبه تلفن گنبدی‌شکل به همراه یک تلفن عمومی و دفترچه تلفن تکمیل شده و چراغ خیابانی نیز با ارتفاع “نزدیک به سه متر” تا شده است.

این آثار هنری تا 27 ژوئیه در اولد استریت و ایستگاه متروی اولد استریت نیز تا 28 ژوئیه به نام فولد استریت به نمایش گذاشته می‌شوند

آنیکا بیزون، مدیر بازاریابی، چندکاناله و رئیس بخش MX سامسونگ ایرلند، گفت:

“به شهر تا شده خوش آمدید! برای جشن گرفتن ورود سری جدید گلکسی Z، ما خواستیم شرق لندن را با مجموعه‌ای از فعالیت‌های غیرمنتظره، از جمله تغییر نام اولد استریت به فولد استریت، متحول کنیم. سامسونگ سابقه‌ای طولانی در نوآوری دارد، از شیشه تاشو در سری گلکسی Z گرفته تا اتوبوس‌ لندن و دیگر نمادهای تاشو. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که مصرف‌کنندگان بتوانند تجربه منحصربه‌فرد فعال‌سازی فولد استریت را در سراسر شرق لندن تجربه کنند.”

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر