coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای گلکسی A06 سامسونگ منتشر شد؛ طراحی تکراری با دوربین‌های دوگانه

اولین رندرهای گلکسی A06 سامسونگ منتشر شد. در طراحی این گوشی مانند سایر گوشی‌های سری A سامسونگ از Key Island و چانه ضخیم استفاده شده است.

انتظار می‌رود که سامسونگ به زودی گوشی جدیدی را به سری گلکسی A خود اضافه کند. این گوشی گلکسی A06 نام دارد و در چند روز اخیر، گواهی‌های مختلفی از جمله FCC ،SIRIM ،BIS و WiFi-Alliance را دریافت کرده است. اکنون، طراحی گلکسی A06 در رندرهای فاش شده توسط Onleaks لو رفته است. این گوشی هوشمند به عنوان جانشین گلکسی A05 سال گذشته به زودی وارد بازار خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای گلکسی A06 سامسونگ

در تصاویر فاش شده از سامسونگ گلکسی A06 یک قاب تخت دیده می‌شود. همچنین طرح منحصربه‌فرد سامسونگ یعنی Key Island در سمت راست قرار گرفته است. این طرح در گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ که امسال روانه بازار شده‌اند، رایج بوده است. این دستگاه از دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور هم برخوردار است که مورد دوم به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند. در پنل پشتی دو سنسور دوربین دیده می‌شود که به صورت عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و با یک واحد فلاش LED همراهی می‌شوند.

رندرهای گلکسی A06
Samsung Galaxy A06

در پنل جلو، سامسونگ گلکسی A06 دارای یک صفحه نمایش Infinity-U خواهد بود؛ به این منظور که بریدگی بالای آن شبیه به حرف U خواهد بود. یک قاب ضخیم در قسمت زیرین یعنی همان چانه دستگاه به چشم می‌خورد که کمی توی ذوق می‌زند. درگاه USB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و مشبک بلندگو هم در پنل پایینی تعبیه شده‌اند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در تصاویر فقط رنگ مشکی این گوشی به نمایش گذاشته شده است.

رندرهای گلکسی A06

طبق گفته‌های Onleaks در این گزارش، گلکسی A06 سامسونگ از نظر ابعادی برابر 167.3 در 77.9 در 8.0 میلی‌متر خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی با وضوح اچ‌دی پلاس خواهد بود.

رندرهای گلکسی A06

از سوی دیگر، گواهی FCC نشان می‌دهد که گلکسی A06 از یک بسته باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه خواهد کرد. علاوه بر این، اطلاعات موجود در پایگاه داده و اطلاعات Geekbench نشان می‌دهند که این دستگاه از پردازنده هلیو G85 مدیاتک قدرت خواهد گرفت. این دستگاه دارای 6 گیگابایت رم داخلی خواهد بود، اما به احتمال زیاد در زمان عرضه، گزینه‌های بیشتر با رم متفاوت وجود خواهد داشت.

با توجه به اینکه Galaxy A06 در مراجع صدور گواهی مختلفی ظاهر شده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی و در آینده نزدیک به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای گلکسی A06 سامسونگ و طراحی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر