coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ویوو Y18i با تراشه یونیساک T612 رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

شرکت ویوو در سکوت خبری از گوشی ارزانقیمت ویوو Y18i با تراشه یونیساک T612 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در کشور هند رونمایی کرد.

پس از عرضه گوشی‌های ویوو Y18 و ویوو Y18e در اوایل سال جاری، حالا برند ویوو بی سر و صدا گوشی دیگری را به سری Y خود اضافه کرده است. این گوشی اقتصادی ویوو Y18i نام دارد و در حال حاضر در بازار هند برای خرید در دسترس است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y18i

با توجه به قیمتی که ویوو برای Vivo Y18i در نظر گرفته، نباید انتظار مشخصات برتر و درجه یکی را داشته باشیم. با این حال، این گوشی به نسبت قیمتی که برای آن می‌پردازید، قابلیت‌های مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویوو Y18i دارای یک صفحه نمایش LCD با اندازه 6.56 اینچ، وضوح اچ‌دی پلاس و حداکثر روشنایی ​​​​528 نیت است. یکی از ویژگی‌های خوشایند این گوشی، نرخ نو‌سازی 90 هرتزی است که در مقایسه با نمایشگرهای 60 هرتزی، تجربه نرم‌تر و روان‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد.

ویوو Y18i

ویوو Y18i در بخش سخت افزار به پردازنده Unisoc T612 مجهز شده که یک انتخاب مطمئن و رایج در گوشی‌های ارزان قیمت محسوب می‌شود. این تراشه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود، اما خوشبختانه، یک اسلات کارت حافظه microSD برای افرادی که به فضای بیشتری نیاز دارند، در نظر گرفته شده است. بخش نرم افزار نیز با رابط کاربری FuntouchOS 14 ویوو مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند.

برای تصویربرداری، در پنل پشتی یک تنظیمات دوربین دوگانه قرار گرفته که شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه می‌شود. داخل بریدگی بالای نمایشگر نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

از دیگر مشخصات برجسته ویوو Y18i می‌توان به باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی، بدنه نسبتا نازک و سبک با ابعاد 163.63 در 75.58 در 8.39 میلی‌متر و وزن 185 گرم، بلوتوث 5.1، وای‌فای، اسلات کارت حافظه میکرواس‌دی، پورت USB 2.0 و استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد.

قیمت ویوو Y18i

Vivo Y18i تنها در یک پیکربندی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود که قیمت آن هم در بازار هند برابر 7999 روپیه است. رنگبندی این گوشی شامل دو رنگ سبز و مشکی می‌شود. به زودی افراد ساکن در هند می‌توانند این دستگاه را از طریق فروشگاه‌های مختلف خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ویوو یعنی ویوو Y18i چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر