coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین لپتاپ گیمینگ هواوی در تصاویر واقعی به نمایش گذاشته شده است

اولین لپتاپ گیمینگ هواوی در راه است. هواوی هنوز هیچ جزئیاتی را درباره مشخصات، قیمت، ویژگی‌ها و حتی تاریخ عرضه این محصول منتشر نکرده است.

همان‌طور که می‌دانید، نمایشگاه ChinaJoy 2024 در حال اجرا است و در آن برندهای مختلف، از محصولات جدید خود رونمایی کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین آنها تبلت Lenovo Xiaoxin 12.5 است.

هوآوی نیز یکی دیگر از شرکت‌کنندگانی است که در این رویداد یک نوت‌بوک جدید را به شکل غافلگیرکننده‌ای برای عرضه به بازار معرفی کرده است. اگرچه این شرکت هنوز جزئیات مربوط به مشخصات این دستگاه را به اشتراک نگذاشته، اما روی بسته‌بندی و شاسی این لپ‌تاپ لوگوی GT دیده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین لپتاپ گیمینگ هواوی

هوآوی نام GT را برای محصولاتی که عملکرد بالا و برجسته‌ای دارند، مانند ساعت هوشمند WATCH GT و مانیتور MateView GT، در نظر گرفته است. با توجه به این نکته، حدس زده می‌شود که این لپ‌تاپ با لوگو GT، اولین لپ‌تاپ هواوی برای گیم و بازی باشد.

اولین لپتاپ گیمینگ هواوی
Huawei MateBook GT gaming laptop

تصاویر فاش شده، جزئیات جالبی را درباره ویژگی‌های ظاهری و بصری این لپتاپ نشان می‌دهند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، روی در این نوت بوک، لوگوی درخشان هوآوی حک شده و یک دریچه هوا نیز برای دفع گرما نصب شده است. وجود این عناصر در طراحی لپ‌تاپ هواوی، تئوری مربوط به گیمینگ بودن آن را تقویت می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، مشخصات و قطعات داخلی به کار رفته در این لپتاپ هنوز اعلام نشده اما در گزارشی از یک رسانه‌ چینی گفته شده است که لپ‌تاپ گیمینگ هواوی به احتمال زیاد به پردازنده Intel Core Ultra و شارژ ۱۴۰ واتی، مشابه Huawei MateBook X Pro، مجهز خواهد شد.

اولین لپتاپ گیمینگ هواوی

در حال حاضر، مجموعه لپ‌تاپ‌های هوآوی شامل سری رده بالا MateBook X، سری همه کاره MateBook، سری مقرون‌به‌صرفه MateBook D و سری تجاری MateBook E می‌شود.

با این حال، تا به امروز، هیچ لپتاپ گیمینگی از سوی این شرکت به بازار عرضه نشده است. حالا ظاهرا قرار است که بالاخره هواوی هم به زمین لپتاپ‌های گیمینگ ورود کند و به احتمال قوی، به گفته چندین نشریه فناوری چینی، این محصولات جدید MateBook GT نام خواهند داشت.

تاریخ عرضه لپتاپ گیمینگ هواوی میت بوک جی تی هنوز مشخص نیست، اما با در نظر گرفتن چرخه‌ عرضه‌های قبلی هواوی، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هواوی MateBook GT در رویداد معرفی پاییزی این شرکت رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اولین لپتاپ گیمینگ هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر